|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Hvilken duk skal jeg velge? | |||
| Arne Jakobsen |
|
102 | 68,92% |
| Square |
|
22 | 14,86% |
| Snowflakes |
|
17 | 11,49% |
| Ingen av dem/Annet/Dustepoll |
|
7 | 4,73% |
| Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge
Jepp, og heldigvis så jeg at prisen var i Euro før jeg ropte jippi og kjøpte i vei.
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Denne? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Nei, den står på listen over de jeg godt kunne kjøpt, men så var det det at jeg egentlig vil ha en mer moderne/stram duk. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En kamerat av meg nektet å kjøpe en seng fordi den het Åshild. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Det står her:
Ja, for det er jo opplagt: Damaskduk er en naturlig del av utrustningen til en hver speider med respekt for seg selv. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge"Ideal for home use or on safari", som det står på de terrakotta-kjøkkengreiene jeg hadde en del av før i tiden (krydderkrukker, store tekrukker, morter etcetera).
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Ja, den. Dn krever nok ganske enkelt servise, siden den er så busy. Jeg tror den kunne kledd våre EGO- tallerkner fra ittala.
|
![]() |
|
|