Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har dere nødhammer i bilen?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Har dere nødhammer i bilen?
Ja 29 32,22%
Nei 56 62,22%
Nødhvafforno? 5 5,56%
Deltakere: 90. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-10, 21:14   #21
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

jupp har en på nøkkelknippen slik som Fakse har. Har også brannslukningsapparat bak førersetet.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 23:37   #22
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Jupp, vi har.
Hvilket minner meg om da jeg trøtt og jævlig etter ei nattevakt ikke for mitt bare liv kunne finne ut hvor den pokkers hylinga i bilen kom fra... Alarmen kom på akkurat i det jeg slo på tenninga, og den ville ikke gi seg. Jeg lytta meg rundt inni bilen, så rundt hele bilen på utsida, slo av tenninga, og prøvde ALT. Ingenting hjalp... Men det lyste jo ingen varsel-lamper heller, så jeg gambla på at det var trygt å kjøre...
Holdt på å bli GAL av lyden... Men kjørte innom merkeverkstedet, og ba om hjelp. De hadde ikke peiling på hva det kunne være, men tok bilen inn momentant. (relativt ny bil)
Men da mekanikeren kom ut, etter 15 minutter, med nødhammeren i hånda, holdt jeg på å dø... Den har nemlig en alarm-knapp på sida som på merkelig vis hadde slått seg på akkurat da jeg starta bilen...
Eh ja... så fikk vi i alle fall testa om den funka da...

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 23:49   #23
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.295
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Jeg stemte nei, men kan nå si ja. For fikk en sånn liten kombidings overrakt fra min mor just nu. Det er i alle fall noe, selv om den sikkert ikke er fullgod.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 15:51   #24
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Jepp jeg har to stykker, en til hver side av bilen.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 15:55   #25
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Vi har ikke nødhammer, men en sånn liten sak fra NAF som er beltekutter og ruteknuser i ett. Den lå i alle fall i bilen før, nå tror jeg sannelig jeg må sjekke at den ligger der den skal fortsatt.

Sånn har jeg og, den henger på bilnøkkelen. Kjekt å ha den i nærheten om det skulle skje noe

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 16:28   #26
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Jeg svarte ja, men det er ikke helt sant. Det blir sant i morgen når jeg får lagt sveivelommelykta med selekutter og nødhammer i bilden. Greit med en påminnelse.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 20:12   #27
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Jeg har en spiss skrutrekker i døren, det er alt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 20:31   #28
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Vi har en kombinert LED-lommelykt, beltekutter og nødhammer. Fra LO.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 20:34   #29
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Sånn har jeg og, den henger på bilnøkkelen. Kjekt å ha den i nærheten om det skulle skje noe

Henger på bilnøkkelen?? Da må den jo være pitteliten jo?
Den vi har er rundt 15 cm lang, og slett ikke noe jeg kunne tenkt å ha hengende på bilnøkkelen...

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 20:39   #30
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Det har jeg ikke tenkt på engang, men det bør vi absolutt skaffe oss.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 21:43   #31
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Svarte ja. Dog ligger den i midtkonsollen. Skulle vært skudd fast, sikkert. Men hvor er best?

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 08:48   #32
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Nei. Vi har snakket om å skaffe det, etter å ha sett en test på Discovery der det faktisk ikke er mulig å få ned vinduer manuelt heller, om bilen er under vann.

  Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 09:18   #33
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Vi snakket om det her om dagen. Får anskaffe det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 09:25   #34
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere nødhammer i bilen?

Og der var den bestilt.
http://www.tryggogsikker.no/html/

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no