Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Legge inn bilde med kopieringssperre

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-10, 22:38   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Legge inn bilde med kopieringssperre

Jeg drifter en hjemmesiden og vurderer å legge inn et bilde vi selv har tatt. Men jeg vet ikke hvordan jeg sperrer for kopiering fra andre. Jeg vet det finnes muligheter.
Noen som vet hvordan? Jeg bruker frontpage.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 15:45   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Legge inn bilde med kopieringssperre

Vannmerking av bildet er vel normalt sett løsningen.

Man kan legge slik at man ikke kan høyreklikke for å lagre bildet, men det er så lett å komme rundt det at det egentlig er mer irriterende pga. det også stopper andre valg man har på høyreklikk. Folk kan da f.eks. lagre hele siden eller ta en skjermdump.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 16:35   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Legge inn bilde med kopieringssperre

Har tenkt på vannmerke, men det vil ødelegge bildet.

Jeg har ikke funnet ut hvordan jeg sperrer ved høyreklikk.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 16:36   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Legge inn bilde med kopieringssperre

Sperring ved høyreklikk stopper bare få brukere.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 16:49   #5
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.612
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legge inn bilde med kopieringssperre

Vannmerking og lavoppløste bilder er vel det eneste man kan gjøre?
Og selv da er det ikke vanskelig å rappe bildet, om man virkelig vil. De får bare dårligere kvalitet.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no