Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-10, 11:09   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Hvor kan man kjøpe skjerf med dødningehoder på nett?

Gammel 29-09-10, 18:12   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hvor kan man kjøpe skjerf med dødningehoder på nett?

Inspirert av Mette-Marit?

Storm er ikke aktiv  
Gammel 01-10-10, 09:16   #3
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er hjemme med sykt barn i dag, og da blir det nettshopping.... Denne i navy

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image_98.jpg (61,2 KB, 26 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 29-09-10, 11:53   #4
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

EE0007_1.jpg

MissGreta.se har bra utvalg Lekre farger.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 29-09-10, 14:10   #5
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Den kåpen ser så nydelig ut! Har vært inne på HF siden og kikket jeg - bra pris på den også, gratulerer med ett kupp!

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 29-09-10, 14:19   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Den kåpen ser så nydelig ut! Har vært inne på HF siden og kikket jeg - bra pris på den også, gratulerer med ett kupp!

Takk, angrer ikke et sekund på at jeg bare MÅTTE innom kåpetråden til Nessie hvor det var bilde av kåpen.

Gammel 30-09-10, 16:59   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Salg på Medicus Plesner som nesten er rett ved siden av biblioteket. Ble ett par Birkenstocksandaler på meg til 235,-kroner, 70%

Gammel 29-09-10, 14:22   #8
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har siklet på en sort kjole på HM i lengre tider. I dag bestemte jeg meg for å kjøpe. Når jeg kom inn i butikken var kjolen satt ned fra 399 til 100.
Den blå tunikaen jeg også hadde bestemt meg for å kjøpe var til halv pris.
Videre gikk turen inn på Din Sko for å kjøpe de høyhæla pumpsene jeg har ønsket meg lenge, og de var satt ned fra 249 til 99.
Makan!

Strømpebuksene jeg kjøpte var full pris da.

Gammel 29-09-10, 14:30   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Det er gøy da Blåbær

Denne har jeg kjøpt

Gammel 29-09-10, 14:45   #10
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det er gøy da Blåbær

Denne har jeg kjøpt

Den der er lekker! Den har jeg to av, en på jobb og en hjemme.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 29-09-10, 14:48   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Den der er lekker! Den har jeg to av, en på jobb og en hjemme.

Dritlekker!

Gammel 29-09-10, 17:11   #12
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har shoppet litt hos Anywho på Majorstua. Utrolig koselig butikk med masse fint - og 50% på masse fint fra Saint Tropez. Glad for at den snart skal åpne på nye Lambertseter senter!

Oversized cardigan fra Ganni i sort

Saint Tropez-leggings

Tunika fra Saint Tropez

Og superfin genser fra Second Female med masse gullstener

Gammel 29-09-10, 19:04   #13
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det er gøy da Blåbær

Denne har jeg kjøpt

Ooh, det var en lekker farge.

Ema er ikke aktiv  
Gammel 29-09-10, 19:43   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg Janus ull i dag.

Denne i lilla:

Og denne:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-10-10, 19:03   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, , denne dunparkasen fra The North Face er på vei til meg nå. Det skal bli en god og varm vinter pakket inn i denne!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-10-10, 19:56   #16
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne Devold Rookie lua

Gammel 03-10-10, 13:28   #17
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Jeg har kjøpt denne Devold Rookie lua

Åh, denne var både fin og artig, for ikke å snakke om at den ser utrolig god ut! Men jeg hadde vel sett ut som en delvis hårløs dobørste med noe slikt på hodet ...

Jeg vurderer forøvrig sterkt en slik kjole/tunika fra Chill, samt grå myrullkåpe fra Bergans. Hmmm ... Hvor finner jeg Chill-klær egentlig, på det blide Sørland?

Gammel 01-10-10, 20:00   #18
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Devold lua var fin - hvor?

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 01-10-10, 20:11   #19
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Devold lua var fin - hvor?

Jeg kjøpte den på Intersport. De har den i lilla og rødt også. Vurderte fram og tilbake, men valgte tilslutt grå. Da kan jeg heller sprite opp med et lilla skjerf. Eller noe annet.

Gammel 01-10-10, 21:25   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker den nye strikkelua jeg kjøpte av ei her inne!

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.