Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Paranormal activity

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 13:19   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paranormal activity

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg har altså nightmare på dvd, hvis dvd er godkjent format da?
Laste ned meg her og der alts. :tsk tsk:
Jeg har alle untatt den nye som ikke har kommet på dvd enda, til og med freddy vs jason.
Og ja, seff directors cut.

Shutter island gikk an å se til og med for deg. Du har jo sett den verste scenen allerede.

Begge to så kjekke ut.

DVD er selvsagt heelt i orden, hehe. Vi er bare så vant med at ingen av oss har filmene så det lastes ned, som regel. De to andre over her må nok lastes ned, jeg har i hvert fall ingen av dem. Men ta med Nightmare du, så kan Shamu laste ned de to over her, eller jeg kan brenne dem ut og ta med? Hvordan gjør vi det? Jeg er så redd det ikke vil funke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.