|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Jeg synes jeg klager en del.
![]() |
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Klager side opp og side ned her på forumet jeg, he,he. Sist redigert av Tinka : 09-02-07 kl 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Jeg tror ikke jeg sutrer og klager noe særlig her inne. (eller i rl)
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?
Ikke jeg heller. For meg henger det tett sammen med hvor godt jeg kjenner folk. Jeg bruker ikke dette forumet til klaging. Jeg bruker såpass lite tid her inne at jeg ikke kjenner folk her godt nok til det. Jeg har ikke behov for det. Jeg leser litt, lar meg underholde, skriver litt sånn generelt (kanskje spesielt om mat) men dette er ikke det samme som det blir med venninner. På andre, lukkede fora, blir det muligens på en annen måte. Der kjenner jeg de enkelte bedre og man blir mer fortrolig. Sånn er det med venner IRL også. Jeg klager (=er fortrolig med)til venner, men ikke nødvendigvis litt perifere kollegaer, for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
X First Lady
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Nei og da lite tror jeg. Og i allefall ikke herinne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Jeg tror ikke jeg er en klager og håper heller ikke at jeg oppfattes som det.
![]() |
#9 |
Stadig underveis
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Jeg er en svært lykkelig kvinne og klager lite |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Jeg klager akkurat så mye jeg vil. Det jeg derimot ikke tillater meg, er å fortsette klagingen etter at folk har gitt meg gode råd og støtte. Det godtar jeg ikke av andre heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Når jeg tenker meg om, tror jeg ikke at jeg sutrer. Jeg får ofte høre at jeg er så overdrevent positiv. Det henger nok sammen med at jeg forsøker å motivere de helsikes klagerne rundt meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Samme her.
![]() |
#13 |
Leser
|
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Nei, jeg er ikke en klager. Jo, jeg er en klager. Hos meg foregår det på den måten at jeg ikke klager i det hele tatt for så å tippe over en grense. Og på den andre siden av grensen er det bare klaging. Jeg er slik generelt sett. Enten, eller.
![]() |
#14 |
Tante Sofie
|
Det er vel egentlig slik jeg er også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Jeg tror selv at jeg ikke er en klager, men andre kan jo ha en annen oppfatning av meg da.(jeg syns mer at jeg er en problemløser..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Det kommer an på hvem du spør. Spør du meg så svarer jeg mnei. Jeg er ikke en sånn som lasser mine bekymringer og klaging på andre med mindre det er en setting hvor det er forventet eller passende. Det er klart, det hender jeg klager, men det tar ikke overhånd.Jeg har et par bekjente pluss en mor som er sutrere og klagere, og jeg har forbannet meg på at jeg ikke skal bli det. En kusine av meg har jeg kuttet kontakten med fordi hun var en klager. Jeg rett og slett orket ikke negativiteten hun oste, jeg ble deprimert av det.
![]() |
#17 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Jeg har forresten ikke klaget til ham over at jeg har ligget strekk ut i seks dager med akutte ryggsmerter. Jeg har tatt dopet mitt uten å mukke, jeg har ikke klaget over at det gjorde vondt mer enn kanskje en eller to ganger. Jeg bare besvimte i stillhet.
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Jeg klager mye. Spesielt på nett over tåpelige utsagn og enda tåpeligere brukere. Og nek. De er jo overalt! Hva skal en stakkars perkfet gjøre?
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du en klager/sutrer?Klaging er ikke noe jeg gidder å bruke av tiden min på. |
![]() |
![]() |
|
|