Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Personlig almanakk!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 20:47   #61
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Personlig almanakk!

Har og en slik.
En brun med rosa skrift.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 18:43   #62
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tips! Sånn skal jeg ha til meg selv

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 18:44   #63
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må ha meg en ny en snart.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 18:45   #64
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt en oransje med hvite "bølger" på - gleder meg.

Gammel 30-06-10, 18:46   #65
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har tips til tekst på forsiden under navn? Gidder ikke ha 2010- 2011....

Gammel 30-06-10, 18:58   #66
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har bestilt meg ny, en slik en, bare blå:

Muskat er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 19:45   #67
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig flott, men man må nok sjekke at mottakeren bruker almanakk. Jeg bruker bare mobil/Mac som synkroniseres så jeg hadde dessverre ikke hatt noe glede av den.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 20:50   #68
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Standard

Noen som har fått denne stoppet i tollen?

Gammel 07-07-10, 10:32   #69
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må også bestille meg en ny snart.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:40   #70
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir jo student straks, så dette MÅ jeg vel bare ha?

Er det lang leveringstid? Er i Sverige i drøye 3 uker til og kunne jo bestilt den til adressen her...

-Pippi
Robyn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 15:36   #71
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Da er almanakk bestilt.

Tok ikke sjansen på å bestille den hit til Sverige så jeg får den i postkassa hjemme. Det står ca. 2 uker levering men med ferietid og alt skal det vel ikke så mye til før det plutselig er litt forsinkelser.

Bestilte denne fra årets designkolleksjon, men med mitt navn og 2010/2011 under. Så nå er jeg spent.

-Pippi
Gammel 08-07-10, 15:38   #72
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Hvorfor i all verden kom årstallene opp som skype-link i innlegget?

-Pippi
Gammel 08-07-10, 15:55   #73
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har hatt slike i tre år nå, er så fornøyd.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 21:52   #74
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Hvorfor i all verden kom årstallene opp som skype-link i innlegget?

Fordi det er et 8 sifret nr og noen tror visst at alt 8 sifret er telefonnr. :-)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 21:53   #75
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Planleggeren så superflott ut!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 22:16   #76
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag kom min og jeg er lettere forelsket! Til og med sambo liker den og han synes egentlig slikt er bull.
Bestilte min 18.7 og i dag er det 24, så gikk raskt her.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 23:32   #77
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg satt liksom her og lurte på om dere var klare for 2011 snart...., men så ser jeg jo at dere synes at skoleåret er det beste å følge, ja...

Jeg har også en sånn en, men for hele 2010, så jeg stresser ikke med nybestilling ennå..., men fine er de

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 23:39   #78
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg har kjøpt en slik og fikk den i posten her en dag. For 2011. En smule tidlig ute, ja.

Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 00:33   #79
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Denne ser jo nydelig ut

Kommer det moms og fortollingsgebyr på den, eller regnes den som bok?

Gammel 25-07-10, 07:09   #80
Left
Passiv

Standard

Robyn, den der er fin. Har akkurat brukt opp en sånn, så nå er det en lys grå på vei i posten, med råååååsa skrift på.
Praktisk og perfekt til mitt bruk

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.