|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Slimfit jeans - eller kanskje det går under tights? Den er tykkere enn en tights, men tynnere enn en vanlig dongeribukse. Slitte og mørke detaljer foran. |
|
|
|
#3 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Fra bunn til topp:
|
|
|
#5 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?
Da håper jeg for din egen helses del at du befinner deg langt borte fra meg! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Svart joggebukse, reklame t-skjorte og Ikea sokker. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Brun strømpebukse, lurer på om det er litt ull i den faktisk
|
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Svart, rett linbukse fra Mexx, en lang hvit singlet og en flortynn hvit tunika. Svarte Geox sandaler. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Helt lys, vid jeans med strikk nede, fra Lindex, en svart, smal t-skjorte, og nesten utslitte Vagabond ballerinasko med sølvbroderi (inneskoene mine). Jeg bør nok kanskje vurdere å skifte når vi snart stikker til byen.
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Grå capri-joggebukse og rød og hvitstripete genser. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
I mål
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Grå joggebukse, brune ullsokker og en blå t-skjorte med reklame for studentfestivalen i 1997. Jeg hadde på meg noe litt penere før jeg ble klissvåt istad |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Sort ballong-capri fra Noa Noa, sort singlet og sort topp med kinesisk-inspirert mønster fra Desigual. Er hjemme og jobber med masteroppgaven, enda ...
|
|
|
#20 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Kul, baggy capri og ettersittende hvit t-skjorte m/svart mønster på. Barbent. (Hjemmekontor)
|
![]() |
|
|