Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

NÅ skjønner jeg hvorfor de kalles monstersnegler! (Boasnegler)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-10, 08:43   #61
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NÅ skjønner jeg hvorfor de kalles monstersnegler!

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Iberiababyer da?

Det vil jeg tro. Hagesnegler blir jo ikke så store.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 08:43   #62
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NÅ skjønner jeg hvorfor de kalles monstersnegler!

Det er det jeg har tolket det som ut fra den tråden min. Jeg tror jeg må ut med kamera i kveld og dokumentere. Er de beige?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 08:43   #63
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NÅ skjønner jeg hvorfor de kalles monstersnegler!

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Sant nok. Jeg skulle bare likt å vite om jeg hadde iberia her eller ei. Naboene er nemlig uenige. Jeg har melkebrune snegler, men de er bare 2-5 cm lange. Det er vel brunsnegler?

Det er kanskje baby-iberiasnegler, da? Vi har flust med brunsnegler her nå, men de er ikke så store ennå. Eller, de kan variere i størrelse ettersom hvordan de ligger. Helt sammensnurpet er de kanskje bare et par cm lange, mens når de er ute og "går", blir de fort 10 cm.

Selv jeg så ved første øyekast på bildet ditt at det der ikke var en brunsnegle, altså. De er som sagt helt ensfargede. Det som eventuelt kan se ut som mønster, er de rynkete hudfoldene de har på ryggen foran.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 09:05   #64
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NÅ skjønner jeg hvorfor de kalles monstersnegler!

To stk boasnegler som ligger etter hverandre = veldig lik en hoggorm = akutt hysterisk anfall.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no