Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vasketøykorg

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-10, 21:48   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vasketøykorg

Altså korg til reint tøy. IKKJE skittentøykorg.

Vi er snorhengerar, altså ingen tørketrommel. Eg er avhengig av å ha ei litt låg korg/balje å velte tøyet ned i, og to hankar som eg kan bere denne korga bort til tørkestativet. Eg har ei fletta korg nå, ei litt sånn vid og fin ei. Men den er nå så fillete, at eg må ha ei ny.

Og så vil eg gjerne ha ei som er litt fin Er det nokon som har noko dei syns fungerer bra, har linkar, veit om nettbutikkar som sel korger e.l ?

Har sjølv sjekka ut http://www.boxdelux.dk/shop/frontpage.html men finn ingenting som er ideelt der.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 21:56   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.299
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vasketøykorg

Jeg synes Ikea sin blå babybalje fungerer helt greit til det formålet

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 22:00   #3
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vasketøykorg

Jeg har kjøpt hvite både på Obs og Europris. Har to rektangle og en oval, alle med håndtak.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 22:01   #4
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vasketøykorg

den er i alle fall betre enn den det svarte håndtverkerbaljen eg brukte før, kjøpt på Byggmakker - ein sånn som ser ut til å vere noko ein blandar sement i...

Ok. blå babybalje - nokon betre?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 22:02   #5
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vasketøykorg

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Jeg har kjøpt hvite både på Obs og Europris. Har to rektangle og en oval, alle med håndtak.

I plast? Eg vil helst ha korger

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 22:15   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vasketøykorg

Jeg har kjøpt min renttøyskurv på loppemarked. :skikkelig hjelpsom:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 22:16   #7
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vasketøykorg

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

I plast? Eg vil helst ha korger

Ja disse er i plast. Prøv Living, Bohus mm

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 22:26   #8
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vasketøykorg

Jeg har noen baljer fra søstrene grene. De har to hanker, og kostet litt over 50-lappen tror jeg.



Fant sannelig bilde.


Sist redigert av Ina : 05-06-10 kl 12:19.
Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 09:41   #9
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vasketøykorg

Mulig eg må revurdere plast :hm:

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 11:30   #10
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vasketøykorg

Kanskje Ikea har kurver... Jeg er møkk lei av plast. Hankene går i stykker stadig vekk.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 14:36   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vasketøykorg

Vi har de samme som Ina viser. Fem-seks stykker og alle i turkis. Veldig fornøyd.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 15:32   #12
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vasketøykorg

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg har noen baljer fra søstrene grene. De har to hanker, og kostet litt over 50-lappen tror jeg.



Fant sannelig bilde.

Disse har vi også, til alle mulige formål. En rosa er forresten potte til barnas tomatplanter.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 16:55   #13
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vasketøykorg

Dei baljane likna da veldig på desse: http://www.boxdelux.dk/shop/tub-trug...88p.htmlmenher er dei dyrare, og så berre litt under 40 cm i diam. Dei som de andre har kjøpt på Søstrene Grene er vel langt større?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no