Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-10, 21:36   #1
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.967
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Jeg mener jeg har sett noe sånt en eller annen gang, det var et par solbriller som man kunne ha utenpå de vanlige brillene. Har jeg bare drømt det?

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 21:37   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.036
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Det finnes, hos optiker. Det finnes noen "ferdige" og noen som de skjærer til så de passer brillene dine, hvis du ikke finner ferdige som passer. Jeg har sånne som er skåret til. De kan til og med vippes opp. Utrolig stygt, men genialt når vi kjører til Vesterålen og må gjennom rundt 20 tunneler.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 21:38   #3
astrid_d
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 637
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Det så jeg faktisk hos en optiker for tre uker siden. Så ut som vanlige solbriller.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 21:39   #4
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Jeg så sånne på specsavers. Så hvis du har drømt om det, har jeg visst også drømt den samme drømmen.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 21:39   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.843
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Finnes ulike varianter til å klipse på, om det er det du mener.

Varierende grad av estetikk, og aldri helt det lekreste, de jeg har funnet, men enklere i bil enn å bytte mellom solbriller (med styrke) og vanlige briller for hver tunnel, dem er det mange av, og inni dem er det mørkt...
(mine er av typen "ferdige" i samme form som brilleglassene. Og 20 tuneller? Jeg tror mamma sluttet å telle da hun passerte 40 (inkl små og store) eller noe sånn på veien mellom dem og oss...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 22:14   #6
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.967
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Jeg mente ikke sånne gardiner til vanligbrillene nei, men sånne som ser ut som helt vanlige solbriller. Så det finnes, altså? Da var det ikke bare en drøm!

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 22:50   #7
VisiliA
Brenner seg ut
 
VisiliA sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 161
VisiliA er litt kul
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Det finnes en type fra Polaroid, de kalles suncover og har polariserte glass. Flere modeller og størrelser. Interoptik har disse, de koster iunderkant av 600 kr.

__________________
Storebror -87
Lillebror -91
Attpåklatten -99
VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 22:51   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg mente ikke sånne gardiner til vanligbrillene nei, men sånne som ser ut som helt vanlige solbriller. Så det finnes, altså? Da var det ikke bare en drøm!

Solbriller med styrke er tingen.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:48   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.568
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Det finnes noen store greier som passer utenpå vanlige briller. Hos optikere. Ser ganske bra ut også.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 00:01   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det finnes noen store greier som passer utenpå vanlige briller. Hos optikere. Ser ganske bra ut også.

Faktisk!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 01:44   #11
Maryan
Aktiv
 
Maryan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 245
Maryan er litt kul
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Jeg skulle gjerne hatt noe annet enn dem man setter utenpå brilleglassene i hvertfall.
Det er jo håpløst når sola skinner ned i mellom "solbrillene" og brillene og skaper et facsinerende skinn i glasset.
Må jo nesten kombineres med skygge i tillegg.

Jeg ønsker meg helt klart solbriller med styrke.

Maryan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 07:53   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.843
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Solbriller med styrke er en fin oppfinnelse. Til sitt bruk.

Ikke for den som kjører en bil en dag med sterkt lys på en strekning med mange tunneler. (Å faktisk bytte briller så mange ganger på en tur tror jeg ville være svært trafikkfarlig... jeg ser ikke forsvarlig til å kjøre uten briller. Det er litt mindre styr å hekte på og og av sånne clipsbriller, enn å bytte briller) Men i slike tilfeller er ikke estetikk det jeg bryr meg mest om heller... Dog, store solbriller til å ha over de vanlige kunne også vært vurdert, om det er like lett å få av og på

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 08:48   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.568
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller som man kan ha utenpå vanlige briller, finnes det?

Store utenpå-sunnies er bare å flytte over panneluggen når man møter tunnel. Har jeg sett

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no