Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-10, 10:10   #421
Bojan
Nybegynner

Medlem siden: May 2010
Bojan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Bojan - kan du fikse quotingen din, takk? Jeg har ikke skrevet alt det der og setter stor pris på om det ikke ser sånn ut.
Samme med quotet til denen MRB oppi høgget her - det der er ikke noe sitat av meg.

Sorry - ser at det er fikset på. OK nå?

Bojan er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 10:56   #422
MADCOW
Nybegynner

MADCOW kan håpe på forbedringer
Standard

Opprinnelig lagt inn av SSE, her.

Etter en grundigere gjennomlesing av ditt innlegg og påfølgende svar fra MADCOW må jeg bare bryte inn med ett par observasjoner, som forøvrig er belyst tidligere - men ikke konkretisert.

Du skriver ditt innlegg, #195, den 25.05, kl.22:46.

*Innlegg #209, kl.23:06
MADCOW følger opp med svar, er det deg eller en av de andre i 'styret'?
Her prøver du på avskyelig vis å skremme meg og min familie ved å si at hjertebarnsforeldre i samme situasjon som meg og min familie har mistet sine barn når de er blitt større.

*Innlegg #210, kl.23:07
MRB har lest om en far som frontet en sak slik som meg, blablabla - og vrenger mine tidligere utsagn i form av å gi uttrykk for at jeg har påstått at hjertebarnsforeldre kontakter meg framfor helsevesenet når de er i tvil... hørt sånn tullprat...

*Innlegg #211, kl.23:11
MADCOW fortsetter å arrangere diskusjonen med MRB og gir uttrykk for at jeg og MRB ikke trenger å være enige. Jeg beskyldes for å angripe foreldrene og de får avslutter med å vise til en eller annen legetabbe som visstnok er belyst på Canal 5....

*Innlegg #212, kl.23:11 (samme tidspunkt!)
MRB har høyst sannsynlig rukket å limt inn et ferdig svar hvor vedkommende selvfølgelig kjenner til den samme saka og må legge litt margarin mellom flesket som MADCOW har forsøkt å krydre etter beste evne...

Og slik fortsetter man bl.a. i innlegg #214, kl.23:14, innlegg #215, kl.23:15 innlegg #216, kl.23:16 osv.

Fortsetter man å ta seg tid til å sjekke responstiden på innlegg som heller for det MRB og MADCOW mener om denne saka tør jeg påstå at wolfmother også har en finger med i spillet her. Ref. innlegg #225 og innlegg 226# som begge er postet kl.23:22).

Slik jeg ser det er det ikke annet enn åpenbart at korrespondansen mellom MRB, MADCOW og wolfmother er arrangert dem imellom.
FORKASTELIG!

Enda flere fruktfluer?

MADCOW er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 11:04   #423
MADCOW
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av MADCOW, her.
:Mannen som hater kvinnene: som kaller seg Hjertebarn. Hvorfor bruker han tid på å diskutere om skrivefeil? Selv om han ikke klarer å skrive hverken norsk, svensk eller arabisk for den del. Regner med du tåler en spøk.

MADCOW !!!
Ikke glem å være saklig og høflig

Beklager, det taes til etterretning!

MADCOW er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 11:08   #424
SSE
Fullverdig medlem

SSE sin avatar

Hvor: -
SSE er litt kul
Standard

pssst. du er fortsatt logget inn som MADCOW!

Gammel 29-05-10, 11:14   #425
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den nye trenden på FP:

Embs, du er en tulling!

Nei, det er du som er en tulling, Embs!

Nei!

Jo!

Nei!

Jo!

Gammel 29-05-10, 11:20   #426
Frantzen
Passiv

Standard

Nå er du bare usaklig, Embs.

Gammel 29-05-10, 11:22   #427
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Nå er du bare usaklig, Embs.

Beklager. Det tas til etterretning.

Gammel 29-05-10, 11:44   #428
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Dette var virkelig ... opplysende ... tror jeg ...

Gammel 29-05-10, 11:48   #429
Slettet bruker
Passiv

Standard

Gammel 29-05-10, 11:49   #430
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Den nye trenden på FP:

Embs, du er en tulling!

Nei, det er du som er en tulling, Embs!

Nei!

Jo!

Nei!

Jo!

All tegnsetting er riktig. Jeg elsker Embs.

Gammel 29-05-10, 20:57   #431
MADCOW
Nybegynner

Standard

Kjære SSE

Tilsynelatende kan det se ut til at du er en oppvigler som liker å være i rampelyset.

Stakkars barnet som på ditt fang sitter, som uskyldig blir brukt i din profil. Vær oppmerksom på at det kan føre til at du blir anmeldt til barnevernet.

MADCOW er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 21:00   #432
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjære SSE

Tilsynelatende kan det se ut til at du er en oppvigler som liker å være i rampelyset.

Stakkars barnet som på ditt fang sitter, som uskyldig blir brukt i din profil. Vær oppmerksom på at det kan føre til at du blir anmeldt til barnevernet.

Æsj, gå på rommet ditt og furt.

Gammel 29-05-10, 21:04   #433
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjære SSE

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 21:30   #434
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Uffda, her skulle jeg gi MADCOW en rød prikk. Så sender jeg en grønn! Beklager det. Kan det fikses? Modder, kan dere gjøre den rød? lease:

Gammel 29-05-10, 21:34   #435
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MÅ MÅ MÅ lese de lange trådene. Holy malony.

Gammel 29-05-10, 21:36   #436
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kjære SSE

Å herreminhatt.

Gratla. SSE ville gått inn i rekken av nye brukere jeg ikke ville lagt merke til sikkert på lang tid. Men etter dette er han helt ok.

Gammel 29-05-10, 21:54   #437
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jeg ser for meg den bekymringsmeldingen.

"Han tar feil på internett!"

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 21:56   #438
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjære SSE

Djizzz!
Hvor langt kan du egentlig synke?

Å true en annen bruker med anmeldelse til barnevernet fordi vedkommende har et bilde av seg selv og barnet sitt i avataren sin er så usaklig, teit og latterlig at jeg blir helt kvalm. Drittsekkfakter!!!

007 er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 21:57   #439
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg synes jeg ser for meg den bekymringsmeldingen.

"Han tar feil på internett!"

Ikke sant?

"Og ikke nok med at han tar feil på internett, han har bilde av barnet sitt i avataren sin på et foreldreforum han er medlem av."

007 er ikke aktiv  
Gammel 29-05-10, 21:57   #440
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.