Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Lady Gaga-konsert

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-10, 16:53   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Lady Gaga-konsert

Hvor unge jenter kan man sende på en slik konsert, i følge med voksen?

Mye fyll\voksen-tull på slike konserter?

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 19:25   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lady Gaga-konsert

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Hvor unge jenter kan man sende på en slik konsert, i følge med voksen?

Mye fyll\voksen-tull på slike konserter?

Tja, hur ung som helst antakeligvis dersom det skal være med en voksen. Veldig lite fyll og tull på de store konsertene i Spektrum/Fornebu Arena/Vallhall. Tror uansett ikke at det er øldrikking og slåssing som interesserer den jevne Lady GaGa konsertgåer

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 19:40   #3
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lady Gaga-konsert

Lady Gaga spiller jo i Oslo Spektrum, og der er jo et av de større problemene at man knapt får kjøpt øl, så ikke mye å bekymre seg om på det området.

Ben "Just Dance" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 11:12   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.346
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lady Gaga-konsert

Småttiser funker nok fint, hvis man da vil utsette de for denslags.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 23:03   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lady Gaga-konsert

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Småttiser funker nok fint, hvis man da vil utsette de for denslags.

Ja, det var det, da...Lady Gaga er vel ikke bare barnevennlig...jentene det er snakk om er 11 år gamle.
Men det var nok noen sånne ungdomsidoler i våre dager også som foreldrene ikke var like begeistret for.

Nå er visstnok alle billetter til Lady Gaga konserten utsolgt allikevel, så det blir nok ikke aktuelt uansett.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 00:42   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lady Gaga-konsert

Min 12-åring hadde dødd for å få gå på den konserten. Jeg hadde vært døden nær av å måtte følge henne på den .
Nå er hun lykkelig uvitende om at Lady Gaga kommer, og det kan hun fortsette med en stund til.

Så jeg hadde ikke hatt skrupler med å la min 12 åring få gå på konsert i Spektrum. Jeg hadde dog sørget for sitteplasser.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 10:45   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.346
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lady Gaga-konsert

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Ja, det var det, da...Lady Gaga er vel ikke bare barnevennlig...jentene det er snakk om er 11 år gamle.
Men det var nok noen sånne ungdomsidoler i våre dager også som foreldrene ikke var like begeistret for.

Nå er visstnok alle billetter til Lady Gaga konserten utsolgt allikevel, så det blir nok ikke aktuelt uansett.

Barnevennlig er hun jo forsåvidt, jeg er bare ikke så begeistret sånn generelt.

Dog ble hun allikevel utsolgt på en dag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 13:35   #8
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Lady Gaga-konsert

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Lady Gaga spiller jo i Oslo Spektrum, og der er jo et av de større problemene at man knapt får kjøpt øl, så ikke mye å bekymre seg om på det området.

Ben "Just Dance" Murphy

Nei, å konsert i Spektrum tror jeg man skal slite for å klare å drikke seg full. 30 minutters ventetid for kanskje 0,35 l for en 60-70 kroner gjør at man skal være godt påseilet ved ankomst for å vedlikeholde.
*harståttedruikøpåkjedeligkonsertfør*

Eneste problem for de mindre vil vel være å få til å se noe. Det er selvsagt mulig å fikse med sitteplass, men personlig synes jeg sitteplass i Spektrum er ganske dølt.

For de som liker å sitte på konsert uten å bli trampet på tærne og få intimsonen invadert, er det selvsagt gull!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no