Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Beste mobiltelefon

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-10, 08:26   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Beste mobiltelefon

IKKE iphone nå.
Da må du vente til neste modell kommer. Den som er nå er jo steinalder.

Skal du ha nå så har jeg nettopp kjøpt Xperia og er kjempefornøyd. Hvis du på liv og død ikke vil ha SE så ville jeg gått for en HTC med Android. Den Tåtti har nærmere bestemt. Den ser bra ut.

Men Xperia har dobbel oppløsning av iphone så det er ikke bare det at skjermen er større. Den er også utrolig mye bedre. Jeg kan lese hele fp uten å scrolle fram og tilbake på den skjermen. Det går ikke på iphone.

  Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 08:35   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Beste mobiltelefon

Mannen din kan få kjøpt seg ipad - de er visst ikke like populære overalt.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22195359

  Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 08:42   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste mobiltelefon

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

IKKE iphone nå.
Da må du vente til neste modell kommer. Den som er nå er jo steinalder.

Skal du ha nå så har jeg nettopp kjøpt Xperia og er kjempefornøyd. Hvis du på liv og død ikke vil ha SE så ville jeg gått for en HTC med Android. Den Tåtti har nærmere bestemt. Den ser bra ut.

Men Xperia har dobbel oppløsning av iphone så det er ikke bare det at skjermen er større. Den er også utrolig mye bedre. Jeg kan lese hele fp uten å scrolle fram og tilbake på den skjermen. Det går ikke på iphone.

Takk SF. Det var nok den utslagsgivende meldingen kjenner jeg. Det var opløsning, størrelse på skjerm og kamera på SE bla. HAter den scrollingen på de to jeg har.

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 12-05-10 kl 09:19.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 08:50   #24
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Beste mobiltelefon

Det var egentlig bare to ting som var vriene på SE. Det var å venne seg til at hver gang jeg ikke fikk til noe og ikke fant det valget jeg var ute etter noe sted så var det samme løsning: Slutt å løpe rundt og lete i menyer, bare hold fingeren i ro på det du driver med så kommer det opp en meny med det du leter etter.

Det andre var å få overført kontaktene. Det eneste som funker er bruksanvisningen på hjemmesiden til SE. Det funker til gjengjeld perfekto.

  Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 08:52   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.061
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste mobiltelefon

på jobben har vi nå gått bort fra HTC på grunn av masse tull. Ikke bare på en, men på nesten alle telefonene.

Det er ikke alltid at den gidder å informere meg om at folk prøver å ringe. Å fortelle meg at kunder har lagt igjen beskjed på mobilsvar gjør den bare unntaksvis. Menystyringen er ekstremt omfattende. Nei huff. Jeg liker IKKE HTC.

Vi er over på iPhone.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 08:54   #26
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste mobiltelefon

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Slutt å løpe rundt og lete i menyer, bare hold fingeren i ro på det du driver med så kommer det opp en meny med det du leter etter.

Akkurat sånn var det på Desire også. Og jeg kan også lese FP uten å scrolle på tvers.

Men hvis valget står mellom iPhone og Xperia, ville jeg helt klart valgt den siste.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 09:20   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste mobiltelefon

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Mannen din kan få kjøpt seg ipad - de er visst ikke like populære overalt.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22195359



Beste annonsen jeg har sett. Det er en kollega som har iphone, ikke min mann. Han finnes overhodet ikke teknisk interessert eller begavet.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 12:14   #28
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Beste mobiltelefon

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

IKKE iphone nå.
Da må du vente til neste modell kommer. Den som er nå er jo steinalder.

Neste modell kommer vel i juni? Eller var det juli? Så det er jo ikke så lenge til...

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no