Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyenbryn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 23:00   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øyenbryn

Kan noen fortelle meg hva prinsesse Madeleine har gjort forskjellig på bilde nr. 1 (hvor jeg synes hun er fin) og bilde nr 2 (hvor jeg synes hun er rar) når mht øyenbrynsnapping? På bilde nr. 2 synes jeg hun ligner på Hilde Lyrån

røveråfinneuthvordandettefunker:


m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:03   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbryn

På bilde nr. 2 er brynene nappet sånn at de ser ut som sædceller. Trikset er å nappe sånn at tykkelsen gradvis endres - ikke sånn at man ender opp med en klump innerst.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:30   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyenbryn

. Bilde en er absolutt penest.

hudpleieren min som napper/vokser/former/farger brynene mine.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:35   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.442
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbryn

Og så er det brukt for mye øyebrynsfarge på bilde nummer 2, spesielt på det ene øyebrynet ble det veldig stygt.


Sist redigert av Pelen : 25-04-10 kl 23:59.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:50   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenbryn

Vel å ta ordet stygt og prinsesse madeleine i samme setning er litt drøy for min del - men er enig i at bilde nr 1 var best.

Jeg kan ikke nappe bryn - dels pga at jeg ikke helt får det til, men mest fordi at det gjør så vondt at jeg ikke fikser det. Blør og står i hvis jeg prøver, så det har jeg droppet.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 08:30   #6
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyenbryn

Det som irriterer meg grønn er at det alltid blir en liten forskjell på høyre og venstre øyebryn, ihvertfall for min del å jeg får ikke retta det ut føler jeg......men det er ikke sånn supersynlig, jeg bare ser det ekstra godt når jeg napper. Noen som har super triks for å fikse dettte problemet?

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 08:39   #7
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Det som irriterer meg grønn er at det alltid blir en liten forskjell på høyre og venstre øyebryn, ihvertfall for min del å jeg får ikke retta det ut føler jeg......men det er ikke sånn supersynlig, jeg bare ser det ekstra godt når jeg napper. Noen som har super triks for å fikse dettte problemet?


Det vil alltid være forskjell på brynene, på samme måte som at ingen ansikt er helt symmetriske, heller. Jeg synes ikke det gjør noe, jeg. Det gir ansiktet liv.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 08:42   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

På bilde nr. 2 er brynene nappet sånn at de ser ut som sædceller.



:fikk veldig morsomme bilder i hodet mitt:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no