|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Skal du eller noen du kjenner på Andrea Bocelli på Telenor Arena? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 5,38% |
Nei |
71 | 76,34% |
Brokkoli |
17 | 18,28% |
Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Dette er jo ikke musikk jeg 'digger' men kunne fint ha gått på konsert med han. Men Telenor Arena?? Nei, Italiensk amfi-scene passer bedre synes jeg.
![]() |
#3 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Min skapitalienske kjæreste skulle veldig gjerne vært der, men synes det er for dyrt.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Sa til mannen at jeg ville på konserten, bare gå du sa han. Særlig. Gå alene og ta med ett kosedyr som selskap da eller? Sukk..
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?
Skapitaliener? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Ja det gjør nok det, og jeg er sikker på at jeg hadde kosa vettet av meg.
![]() |
|
|