Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan rydder du på plass varene etter handleturen?
Tar varene direkte fra posen og setter de på sin plass 21 11,73%
Tar varene ut av posen og ned på kjøkkenbordet / benken, og så på plass 25 13,97%
Setter noen varer på bordet / benken, mens andre går direkte fra posen til sin plass 103 57,54%
Det varierer / har ikke noe system 11 6,15%
Det skal du bare drite i 10 5,59%
Det er da ikke jeg som rydder inn varene! 9 5,03%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 20:13   #1
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg rydder ut av pose til benk og kjøleskap, deretter inn i matskap.

Men egentlig synes jeg at du kan drite i hva jeg gjør.

Signerer

Gammel 29-01-07, 17:30   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Alt maa innom kjökkenbenken först, der jeg sorterer varene i kategorier (grönnsaker, melkeprodukter, törrvarer etc.) Naar mannen handler, har han sortert för han legger i poser, og da setter han tingene rett i kjöleskapet

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 22:08   #3
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noe må innom benken først før det blir ryddet på plass, andre ting "går" rett fra posen til plassen sin.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 18:25   #4
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Noe på benken og noe rett på plass. Jeg har selvfølgelig sortert alt da jeg la det i posene, så som regel putter jeg grønnsakene fra grønnsaksposen i grønnsakshylla, kjøttvarene fra kjøttposen i kjøtthylla, osv. Og jeg som egentlig er et stort rotehode. Mulig du fant min svakhet nå.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 11:56   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Her er det system på galskapen må vite !

Først inn i gangen, så mor, unger og vogner ..så lastes alt ut på kjøkkenøya før det er inn i skapene, bad og vaskerom :viktig:

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:07   #6
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Noe på benken og noe rett på plass. Jeg har selvfølgelig sortert alt da jeg la det i posene, så som regel putter jeg grønnsakene fra grønnsaksposen i grønnsakshylla, kjøttvarene fra kjøttposen i kjøtthylla, osv. Og jeg som egentlig er et stort rotehode. Mulig du fant min svakhet nå.

Å, mumriken min!

Gammel 29-01-07, 18:26   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Direkte fra posene til kjøleskap og fryser, resten "mellomlander" på kjøkkenbordet før det settes inn i skapene.

Gammel 29-01-07, 18:34   #8
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Noe havner rett på plass, andre ting mellomlander på benken eller spisebordet. Men det behøver ikke være kjøleskapting som havner rett på plass, det kan like gjerne være knekkebrødpakka.

Gammel 29-01-07, 18:41   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ting som skal i kjøleskap eller fryser blir stort sett satt på plass med en gang. Resten blir stående i posene på gulvet til senere. Jeg fant ikke noe å krysse av på, med andre ord.

Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 19:00   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frysevarer går rett i fryseren, resten er en tur innom bordet/benken.

Gammel 29-01-07, 19:11   #11
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke noe fast system. Det kommer an på om det må ryddes plass i kjølehjørnet, matskuffene, fryseren ...

Gammel 29-01-07, 19:45   #12
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Først lurer jeg på hva som får noen til å lage en spørris om dette, så lurer jeg på hva som får folk til å svare. Også irriterer jeg meg litt over at jeg selvfølgelig må lese og svare selv også.

Tror jeg krysset feil forresten. Noe går innom benken før det settes på plass. Er det mange varer som skal samme sted så kan det være lurt å samle dem først. Nemlig.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 21:04   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt kaldt rett på plass. Tørrvarer kan jeg stable litt på benken før de går samlet inn i skap. Frukten stables ved vasken for skyllig, for eksempel.

Men ofte får jeg hjelp, da, av en VELDIG ivrig lillesøster. Da går alt rett på plass.

Gammel 30-01-07, 11:44   #14
Pippilotta
Passiv

Standard

Det skal du selvfølgelig bare drite i!!!

Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 20:24   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Det skal du selvfølgelig bare drite i!!!

Mange utropstegnfreak!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 11:46   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pakker varene omhyggelig ut av posene og ut på kjøkkenbenken, sorterer etter hvor de skal (kjøleskap, kjøkkenskap, fryser), bretter sammen posene og rydder varene på plass.
Jeg liker å ha oversikt. :kontrollfrik:

Gammel 30-01-07, 12:31   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Aller føsr rydder jeg i kjøleskapet/skapet
Deretter setter jeg på benken alt ettersom hvor det skal inn---->så settes det på plass

Gammel 30-01-07, 19:10   #18
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg pleier å ta ut varene fra posene og setter dem på kjøkkebordet. Da har jeg full oversikt. Det som skal inn i kjøleskapet setter jeg på benken ved siden kjøleskapet. Og så rydder jeg det inn der de skal være.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 19:34   #19
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen på bordet/benken, andre rett fra posen inn i skap/kjøleskap.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 18:57   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sorterer før varene havner i posene. Derfor kan jeg effektivt pakke rett ut av posen og på plass.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.