Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ludo Vinterdress, noen som har testet den?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-10, 15:25   #1
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Ludo Vinterdress, noen som har testet den?

Min eldste har klart å lage en stor rift i dressen sin. Den har vart i 1,5 sesong, så den har gjort sitt og vært meget bra. Minymo dress.
Begynte å se litt etter ny Minymo, men det er ikke å oppdrive.

Da kom jeg over denne på salg hos www.kidsfashion.no
Den har kostet 1299kr, men selges for 499kr. Den fåes i flere farger, men sønnen min ville ha den på bildet. Grå med prikker i mange farger.
Bestilt og betalt, veldig spent!!



Dette står det om dressen på en annen nettside jeg fant og høres jo bra ut:
Ludo parkdresser er produsert av Stormberg og er en betydelig oppgradert modell av denne høstens testvinner av parkdresser som de har produsert for Coop. Dressene er utviklet etter en intervjurunde med 45 barnehagetanter - de vet hva som kreves av en sikkelig parkdress. Dressene får du kun hos Anton Sport og noen barnehager.
Vind- og vanntett vinterdress med ProreTex 8-5 membran, dvs en vannsøyle på 8000 og en fukttransporterende evne på 5000 som fører fuktighet ut av dressen hvis barnet blir svett. Vannsøyle på 10 000 mm på baken og på knærne. LUDOvinterdress er en vattert parkdress med fast fleecefòr på rygg og bryst, og glatt nylonstoff i ermer og bein. Dressen har avtakbar hette, avtakbare beinstropper, refleksfelter og YKK glidelås. Det er strikk i livet for bedre passform.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 16:05   #2
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ludo Vinterdress, noen som har testet den??

Jeg bestilte det andre(ganske identisk, men rosa) dressen der inne for en del uker siden. Da stod det i teksten at det var glatt fòr i bein og armer. Da jeg fikk dressen var det ikke det. Returnerte dressen, og bemerket at det var feil i teksten på nettsiden. De rettet det opp i ettertid. Jeg merket at fòret i beina gjorde det vanskelig (tregt) å få på dressen (synes min datter på 5 og jeg). Men for all del. Dressen virket ellers helt super! Og iallefall når du får den til kun kr.499,-

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 16:35   #3
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ludo Vinterdress, noen som har testet den??

Perper: Ja ok, han får prøve den. Se om den er grei å få på. Litt dumt at det ikke er rett oppysninger i teksten, men nå er den betalt.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:54   #4
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ludo Vinterdress, noen som har testet den??

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Perper: Ja ok, han får prøve den. Se om den er grei å få på. Litt dumt at det ikke er rett oppysninger i teksten, men nå er den betalt.

For å si det slik. Jeg tror du får en god dress i forhold til pris! Den virket god og varm. Vil gjerne høre hva du synes når du får den.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 11:33   #5
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ludo Vinterdress, noen som har testet den?

Skal holde deg oppdatert!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 15:53   #6
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ludo Vinterdress, noen som har testet den?

I dag fikk vi dressen.
Vi kommer nok ikke til å beholde den, men det fordi den passer akkurat. Kan glemme å ta den frem til vinteren igjen.
Det virker som en helt ok dress, om jeg hadde betalt 1299kr for den, nei det hadde jeg nok ikke.
Ellers virker det som en dress som ikke skulle være noe dårligere enn andre dresser.
Jeg har aldri testet Stormberg dressene, så hvor vidt det er vanntett osv vet jeg ikke da.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no