|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
maler
|
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?En grunn til at jeg kjøper litt dyrere klær innimellom er å få klær som har passform Mange merker (inkl HM, cubus, mexx og omtrent alt av dyrt fransk) har klær med en stil som til enhver tid passer barn som er hakket eldre enn de de er laget for. Når barnet vokser inn i stilen, vokser det ut av størrelsen på klærne. Danske merker og norske merker har babysnitt på klærne i større størrelser, og barneklærne ser ut som barneklær.
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?Jeg prioriterer uteklær i merker jeg har god erfaring med til ungene, men kjøper stort sett inneklær i kjedebutikkene. Jeg liker veldig godt Molo og Katvig og kjøpte en del derfra til ungene tidligere, men nå er økonomien dårligere og da tyr vi til kjedebutikkene selv om jeg vanligvis ikke liker klærne der like godt.
![]() |
#63 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?Neisj, så lenge det virker så bryr jeg ikke om hvilket navn som er brodert på yttersiden.
![]() |
#64 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?
Og hva er galt med Blizzard, lizzom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?Både ja og nei. Jeg er opptatt av kvalitet, og jeg kjenner og ser at kvaliteteten på merkeklærene er bedre. Flekker går bedre av og klærne holder seg finere lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Fola Blakken
|
Cristian Digo er den onde, mindre kjente tvillingbroren til Dior, tenker jeg. Omtrent som Gussi er den mindre heldige søsteren til Gucci.
![]() |
![]() |
#67 |
© All rights reserved
|
Åh. Han ja. Jeg har forresten et videokamera fra Panasoanic, evt. kjøpt på samme marked. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?Panasoanic.
![]() |
![]() |
#69 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Protonterapeut
|
Ikke annet enn at det har jeg aldri stått på, og at jeg ikke har noen planer om å prøve heller. Hvorfor bytte ut noe som virker, lizzom?
![]() |
#72 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?Jeg forstår ikke helt den der at dyre ting nødvendigvis har så mye bedre kvalitet. Jeg opplever i alle fall både titt og ofte at dyre ting ikke har noe særlig kvalitet. Det er forresten lettere å klage på kvaliteten på en bukse på H&M enn i "fine" butikker. På H&M er de vant til at ting slites fort, så de tar imot retur uten å mukke. På fine butikker må jeg ofte krangle og argumentere, for det må gjennom sjefen og sjefens sjef og helst enda flere ledd. F.eks. som da jeg kjøpte bukse til over 1000 kroner og glidelåsen røyk etter femte gangs bruk. Det var mye uffing og akking og "ja, jeg vet nå ikke helt" fra de ansattes side
![]() |
#73 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?Jeg tror ikke alle merkeklær nødvendigvis har bedre kvalitet, men de jeg har prøvd og er kjent med, har det. H&M har mange forskjellige leverandører, så det er vanskelig å vite noe om kvaliteten på forhånd. Mini A Ture vet jeg er bra. Hver gang!
![]() |
#74 |
maler
|
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?Merkeklær har vært både veldig gode og helt elendige kjøp for min del. Endel merkeklær, kanskje de dyreste jeg har kjøpt, har egentlig ikke vært egnet til å brukes av barn. Fungerer best på utstillingsdukker. Mens Miniature for eksempel alltid er bra.
![]() |
#75 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?Jeg er ikke så veldig opptatt av merke men kvalitet. Bruker alltid mye penger på yttertøy, ull og sko til ungene, for det syns jeg er viktig. Jeg har kjøpt polarn o pyret vår/høst jakker til ungene på salg, da kostet de bare 400kr og det syns jeg er kjempe fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig.
![]() |
#79 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?Merker? Overhodet ikke.
![]() |
![]() |
#80 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere opptatt av merke?Nei, jeg er ikke opptatt av merke i den forstand at jeg kun kjøper såkalte merkeklær. Men jeg kjøper ofte merkeklær pga erfarigner jeg har gjort meg, spesielt på ytterklær, både til oss voksne og barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|