|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan giftet du deg?Vi giftet oss på tinghuset, uten forlovere, og spiste middag på restaurant etterpå, bare meg og mannen. Det ble litt spontant bestemt det med middagen da, det hadde vi ikke planlagt på forhånd.
|
|
|
#2 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan giftet du deg?Vi giftet oss på gården der jeg har vokst opp. Vielsen var på tunet, der vi hadde stilt opp sitteplasser i V-form, med en midtgang der Snuppa og broren min gikk først, og så jeg og faren min. Vigsleren var fra HEF, og holdt en utrolig flott vielse. Siden mannen har spansk som morsmål valgte vi å ha deler av vielsen på spansk. Feks ble han spurt om han ville gifte seg med meg på spansk, mens jeg ble spurt på norsk. Musikken og tekstlesingen stod familie og venner for. Snuppa bar ringene våre, og gikk fram og ga oss hver vår ring.
|
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sv: Hvordan giftet du deg?Vi hadde vielsen ved et tjern langt til skogs i Ringsaker kommune. Bunader, blomsterkrans i håret (mitt), fele og gitar. Ca. 100 gjester. Vi ble viet av en dommer i familien, men nå er det jo mulige å få vigslere fra mange andre livssynssamfunn. Det var veldig, veldig fint.
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvordan giftet du deg?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan giftet du deg?Vi giftet oss på Ambassaden i København. Kun meg og min kjære var på tur. Ingen visste om det utenom forloverne som skrev under på papiret. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvordan giftet du deg?SALTE, Mauser.
|
|
|
#8 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Tre uker før. Det var bare yngstesøstra mi som hadde barn da, og hun ble passet av besteforeldrene på farssiden. Så det gikk bra.
|
|
|
#9 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hvordan giftet du deg?Vi giftet oss på ambassaden i Berlin. Storesøster var ett år og eneste gjest. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Vi også. Siden vi plutselig var sultne og ambassaden lå i et strøk med lite mat.
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvordan giftet du deg?Ah, da så. Fikk ikke helt med meg de første linjene, ser jeg. Høres helt fantastisk ut!
|
|
|
#12 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvordan giftet du deg?Vi giftet oss i sjømannskirken på Lanzarote.
|
|
|
#13 |
|
can-jur
|
Sv: Hvordan giftet du deg?Både mannen og jeg ville ha tradisjonelt bryllupp med preg av at det var vårt.
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvordan giftet du deg?Vi var nygravide og enige om at vi ville gifte oss, men ønsket inget stort bryllup. Mye drama i min famile og svigerforeldre som ikke hadde vært i samme rom siden de skiltes. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan giftet du deg?Jeg lurer inn et spørsmål i tråden din jeg, M&S. Håper det er ok.
|
|
|
|
#16 |
|
can-jur
|
Vi inviterte ikke min onkel og tante på farssiden, men mine to fettere, som ikke kom..... Og hoppet også over en nabo.
|
|
|
|
#17 |
|
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Jeg ville funnet noen kriterier. F.eks invitere bare foreldre, besteforeldre og søsken. Eller inkludert onkler og tanter. Alternativt begrenset det til X stykker fra hver slekt. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvordan giftet du deg?Men hvis vi velger å ha det i et partytelt, hvordan gjør vi det da med toalett og elektrisitet? |
|
|
|
![]() |
|
|