|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!
OMG, jeg trodde du skulle si at dildoen din lå blant de rene klærne! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Artig tråd, må si jeg har vært spent når jeg har sett at Inagh har hatt nye svar i denne tråden, NÅ må smøret være funnet har jeg tenkt.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jeg har mye rart, men lysende vibratorer har jeg altså ikke.
|
|
|
|
#5 |
|
Fjott
|
Det samme tenkte jeg også.
|
|
|
#6 |
|
Søt og rar
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Kan vi ikke bare anvende min tryllekunst-strategi på dette?
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Jeg tror smøret er sammen med diamantringen min jeg. Det siste jeg husker er at jeg tenkte at jeg legger den her for da blir den ikke borte for meg. Det var den ringen. |
|
|
|
#15 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Big Bang Theory er genial |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Tsk, tsk. Man må jo google før man spør, dust. Didjeridust, altså. |
|
|
|
#19 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Jeg antar overhodet ingenting om dine sosiale ferdigheter, altså! Men Dr. Sheldon Cooper er altså fysiker, og uhyre smart: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Forelska
|
Hehe - snurrig skrue - veeeel, kanskje nokon andre skal uttala seg om mine "sosiale ferdigheter", men eg vonar no inderleg at...jaja - men "uhyre smart", det føler eg kanskje høver...
|
|
![]() |
| Emneord |
| skyll-brett-stapp |
|
|