Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Ja 136 55,06%
Nei 51 20,65%
Jeg gjorde før, men nå har jeg sluttet med sånt 50 20,24%
Annet (spesifiser i tråd) 10 4,05%
Deltakere: 247. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-09, 09:58   #61
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?

Fyllekule = migrene for min del så det dropper jeg. Har faktisk ikke vært på snurr siden nyttårsaften 1999. Når jeg først drikker så gjør jeg det ikke med måte. Jeg drikker ikke alkohol lenger. Migrenen er ikke verdt det.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:44   #62
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg drikker meg snydens av og til. Men mest drikker jeg til jeg blir fnisete og prater mye vås.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:45   #63
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan godt like en real fyllekule. Det er bare det at jeg er så trøtt om kvelden at jeg må runde av tidlig. Også blir jeg skikkelig kvalm om jeg skal ta buss så jeg må ta taxi hjem. Det koster tusen spenn. Også orker jeg ikke å være dårlig dagen etter. Og som regel stopper det av seg selv hvis folk skal gå ut rundt elleve på kvelden - for da sover jeg forlengst.

Så setter pris på og setter pris på... Jeg tror jeg gjør det - jeg bare praktiserer det ikke noe videre?

Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:45   #64
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg liker en skikkelig fest i ny og ne, men når jeg gjør det er det lenge til neste gang jeg har lyst. Og så liker jeg ikke å gå på byen, det er med kollegaer, venner eller venninner.
Halvfullekuler har jeg nesten sluttet med, jeg blir så dårlig uansett at jeg like gjerne kan gjøre det ordentlig. Nå er jeg mest på enten 1 pils eller 10.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:46   #65
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg spøy av fire øl i februar. Er ikke videre stolt av det, men jeg tror ikke du er veldig unormal. Men jeg mener ikke at du skal komme over det eller noe altså.

Jeg kastet også opp av 4 øl en gang i vår, da hadde jeg gått hjem halv elleve og likevel ble jeg usannsynlig dårlig. 4 øl har jeg sluttet HELT med.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:51   #66
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja, i år har jeg drukket alkohol ved et par-tre anledninger, men stopper etter et par øl eller et glass vin. Jeg får liksom ikke til å drikke noe mer, og jeg blir så usannsynlig trøtt dagen etter at det ikke er verdt det.

Jeg tror jeg må ha fått min dose i studietida. Da var det reale fyllekuler titt og ofte.

Gammel 31-12-09, 10:53   #67
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å drikke litt mer enn jeg strengt talt trenger med gode venner en sjelden gang i blant. Nå har jeg overskudd til det, og høsten 2009 har jeg hatt gleden av å gjøre dette flere ganger. Jeg føler at jeg er litt mer Tjorven og ikke bare mamma, når jeg kan stikke av å være uansvarlig litt innimellom (i den grad det er uansvarlig å drikke 5 øl med venner på et utested).

Gammel 31-12-09, 12:00   #68
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg liker det. Det blir ganske sjeldent nå så da settes det desto mer pris på det. Men ravende full liker jeg ikke å være, bare i litt løssluppent godt humør.

Gammel 31-12-09, 12:04   #69
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker en fest eller samvær med gode venner og god drikke.
Men, blir ikke stup full. Det har jeg aldri blitt/vært og ikke kommer jeg til å bli det heller.

Gammel 31-12-09, 12:15   #70
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg liker i grunn å ta meg en fest. Drikke meg susete, danse og ha det gøy. MEN, det blir sjelden. De siste årene pga graviditet, amming, mange på barnevakt etc... og de siste 3 mnd pga operasjon. Men jeg har drukket 3 vinglass en kveld nå i jula, og det gikk fint.

Nå er planen om en jentefest i februar, jeg gleder meg!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 12:17   #71
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, liker det ikke. Et glass vin eller to er fint å dele i godt selskap, men ikke å bli full. Jeg er gal nok i edru tilstand jeg.

Gammel 31-12-09, 12:29   #72
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

FylleKula.

Gammel 31-12-09, 12:42   #73
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker å kose meg med ETT glass vin eller EN kald øl til god mat, men jeg liker ikke å bli susete, og langt mindre å bli full. Foretrekker Pepsi Max. Er sikkert usedvanlig kjedelig, men det får så være. Festet masse i studietida, og det endte ofte med at jeg ble dårlig, så det frister definitivt ikke!!

Sist redigert av gnuri : 31-12-09 kl 13:14.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 12:50   #74
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Siste "fyllekule" hadde jeg i 2004 og det frister ikke til gjentagelse... Hverken mannen min eller jeg drikker alkohol.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 12:52   #75
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde vært morsomt å se hva noen mener er stupfull eller hva man legger i å drikke mye/lite. Slike ting pleier å variere sterkt. Jeg har venner som sier at de var stupfulle når de er det jeg bare kaller sjarmerende brisen og ikke har oppført seg uvanlig på noen som helst måte, men jeg kjenner også folk som mener de bare var "litt brisne" når de har sjanglet snøvlende rundt med spy på jakka, mens de gaulte på Brannsangen. Eller noe sånt.

Dette burde vi lage en poll om.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 12:52   #76
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg klarer ikke helt å svare, for jeg syns ikke overskriften og innlegget handler om det samme i det hele tatt. Fyll og fyllekule er for meg veldig negativt ladede ord og ikke noe jeg ønsker å drive med i det hele tatt. Så det svarer jeg nei på.

Men litt susete på en fest hjemme eller borte, og oppe i de små timer syns jeg absolutt er hyggelig en gang i blant.

Signerer denne jeg også!

Gammel 31-12-09, 12:58   #77
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, droppet så og si alt av alkohol i 1999. Blir så dårlig etterpå at det rett og slett ikke er verdt det.

Gammel 31-12-09, 13:36   #78
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde en i 2007 også må jeg tilbake til 2001 for den forrige. Den i 2007 var rett og slett helt fantastisk morsom! :mimre:

Gammel 31-12-09, 13:38   #79
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg svarte ja, men det skjer så altfor sjelden, håper det blir litt mer av det når jeg er helt ferdig å amme og har mer barnevakt tilgjengelig.

Dagen derpå bekymrer meg ikke, jeg har til dags dato aldri vært fyllesyk. (*bank i bordet*)

Gammel 31-12-09, 13:44   #80
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke å bli skikkelig full, men jeg liker å bli beruset i ny og ne. De fyllekulene jeg hadde i studietida, eller da jeg var heltidsstudent og ikke hadde barn, lenger jeg på ingen måte tilbake til. Da ble jeg dårlig og følte meg bakpå et par dager før jeg restituerte meg skikkelig. Huttetu!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.