|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
136 | 55,06% |
Nei |
51 | 20,65% |
Jeg gjorde før, men nå har jeg sluttet med sånt |
50 | 20,24% |
Annet (spesifiser i tråd) |
10 | 4,05% |
Deltakere: 247. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Fyllekule = migrene for min del så det dropper jeg. Har faktisk ikke vært på snurr siden nyttårsaften 1999. Når jeg først drikker så gjør jeg det ikke med måte. Jeg drikker ikke alkohol lenger. Migrenen er ikke verdt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Ja, jeg drikker meg snydens av og til.
![]() |
#63 |
Passiv
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg kan godt like en real fyllekule. Det er bare det at jeg er så trøtt om kvelden at jeg må runde av tidlig. Også blir jeg skikkelig kvalm om jeg skal ta buss så jeg må ta taxi hjem. Det koster tusen spenn. Også orker jeg ikke å være dårlig dagen etter. Og som regel stopper det av seg selv hvis folk skal gå ut rundt elleve på kvelden - for da sover jeg forlengst. |
![]() |
![]() |
#64 |
I mål
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Ja, jeg liker en skikkelig fest i ny og ne, men når jeg gjør det er det lenge til neste gang jeg har lyst. Og så liker jeg ikke å gå på byen, det er med kollegaer, venner eller venninner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
I mål
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Jeg kastet også opp av 4 øl en gang i vår, da hadde jeg gått hjem halv elleve og likevel ble jeg usannsynlig dårlig. 4 øl har jeg sluttet HELT med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
både her og der
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Tja, i år har jeg drukket alkohol ved et par-tre anledninger, men stopper etter et par øl eller et glass vin. Jeg får liksom ikke til å drikke noe mer, og jeg blir så usannsynlig trøtt dagen etter at det ikke er verdt det.
![]() |
#67 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg liker å drikke litt mer enn jeg strengt talt trenger med gode venner en sjelden gang i blant. Nå har jeg overskudd til det, og høsten 2009 har jeg hatt gleden av å gjøre dette flere ganger. Jeg føler at jeg er litt mer Tjorven og ikke bare mamma, når jeg kan stikke av å være uansvarlig litt innimellom (i den grad det er uansvarlig å drikke 5 øl med venner på et utested).
![]() |
![]() |
#68 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Ja, jeg liker det. Det blir ganske sjeldent nå så da settes det desto mer pris på det. Men ravende full liker jeg ikke å være, bare i litt løssluppent godt humør.
![]() |
#69 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg liker en fest eller samvær med gode venner og god drikke.
![]() |
#70 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Ja, jeg liker i grunn å ta meg en fest. Drikke meg susete, danse og ha det gøy.
![]() |
#71 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Nei, liker det ikke. Et glass vin eller to er fint å dele i godt selskap, men ikke å bli full. Jeg er gal nok i edru tilstand jeg.
![]() |
![]() |
#72 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?FylleKula.
![]() |
#73 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg liker å kose meg med ETT glass vin eller EN kald øl til god mat, men jeg liker ikke å bli susete, og langt mindre å bli full. Foretrekker Pepsi Max. Er sikkert usedvanlig kjedelig, men det får så være. Festet masse i studietida, og det endte ofte med at jeg ble dårlig, så det frister definitivt ikke!! Sist redigert av gnuri : 31-12-09 kl 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Nei. Siste "fyllekule" hadde jeg i 2004 og det frister ikke til gjentagelse... Hverken mannen min eller jeg drikker alkohol.
![]() |
#75 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Det hadde vært morsomt å se hva noen mener er stupfull eller hva man legger i å drikke mye/lite. Slike ting pleier å variere sterkt. Jeg har venner som sier at de var stupfulle når de er det jeg bare kaller sjarmerende brisen og ikke har oppført seg uvanlig på noen som helst måte, men jeg kjenner også folk som mener de bare var "litt brisne" når de har sjanglet snøvlende rundt med spy på jakka, mens de gaulte på Brannsangen. Eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Signerer denne jeg også!
![]() |
#77 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Nei, droppet så og si alt av alkohol i 1999. Blir så dårlig etterpå at det rett og slett ikke er verdt det.
![]() |
#78 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Hadde en i 2007 også må jeg tilbake til 2001 for den forrige. Den i 2007 var rett og slett helt fantastisk morsom! :mimre:
![]() |
#79 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg svarte ja, men det skjer så altfor sjelden, håper det blir litt mer av det når jeg er helt ferdig å amme og har mer barnevakt tilgjengelig.
![]() |
#80 |
Originala
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg liker ikke å bli skikkelig full, men jeg liker å bli beruset i ny og ne. De fyllekulene jeg hadde i studietida, eller da jeg var heltidsstudent og ikke hadde barn, lenger jeg på ingen måte tilbake til. Da ble jeg dårlig og følte meg bakpå et par dager før jeg restituerte meg skikkelig. Huttetu! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|