|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne? | |||
| Ja |
|
136 | 55,06% |
| Nei |
|
51 | 20,65% |
| Jeg gjorde før, men nå har jeg sluttet med sånt |
|
50 | 20,24% |
| Annet (spesifiser i tråd) |
|
10 | 4,05% |
| Deltakere: 247. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg kan stille meg bak det første innlegget til Maximillia. Litt susete på en fest kan jeg godt bli, mens fyll er noe annet.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg blir så inn i hampen dårlig dagen derpå, at det ikke er verdt det. Jeg drikker utrolig sjeldent så mye at jeg mister kontrollen, jeg syns det er gøy å være lettere beruset på en fest, men ikke full.
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Sånn hadde jeg det nå på julebordet med jobben. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg drakk alt for mye i ungdomstiden (mest før fylte 18 faktisk), og gjorde meg litt ferdig med fyllekuler da tror jeg. Men jeg hadde en viss selvkontroll på tross av mye fyll; Når jeg ble lam i leppa (ikke kjente så godt at jeg bet meg i leppa) så var det bare å sette fra seg ølglasset.
|
|
|
#5 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Av og til når jeg er sammen med barndomsvenninne mine
|
|
|
#6 |
|
Glad
|
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg hadde en liten fyllekule 2. juledag. Jeg satte pris på den kl 20, men kl 02 på vei hjem med hodet ut av bilen syns jeg det hele var noe stort tull.
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Fyllekule veit eg ikkje om eg vil kalle det, men en herlig fest en gong i blant syns eg er kjekt. Herlig avkobling
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Drikke seg susete og i godt humør har jeg gjort etter jeg ble voksen, men altfor lenge mellom hver gang. Siste var for to år siden. Da dro jeg hjem klokka 5 om morgenen, mens jeg egentlig skulle være hjemme før klokka 24 (trodde jeg). Utrolig morsomt var det. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?I'm too old for that shit.
|
|
|
#10 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg liker fyllekuler, men det kan ikke skje for ofte. Jeg er litt på en annen planet enn de barnløse vennene mine, for jeg synes at det er MYE hvis jeg drikker 2 ganger i løpet av en mnd, men de synes ikke det er MYE før man har mer enn 2 ganger per uke.
|
|
|
#11 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Nope. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Ja, jeg setter definitivt pis på ei kule i ny og ne (3-6) ganger i året. Det er herlig befriende, og som regel er dagen derpå helt allright også. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jepp det gjør jeg.
|
|
|
#15 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Neitakk.
|
|
|
#16 |
|
saftig
|
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Jeg håper da inderlig ikke det.
|
|
|
#17 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg liker å kose meg når jeg drikker alkohol. Fyll liker jeg absolutt ikke. Så nei, fyllekuler blir aldri satt pris på her i huset, eller andre steder. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Ja, og særlig sammen med en del av de eminente FP-damene.
|
|
|
#19 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Ja, det gjør jeg, men jeg definrer det ikke som fyllekule. Det gidder jeg ikke lenger; å være overstadig beruset der alt er gøy. Men å drikke meg lettere brisen med gode venner til langt ute i de små nattetimer, det gjør jeg gjerne. |
|
|
|
![]() |
|
|