|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Har du syvarmet lys i ditt hus? | |||
| Ja |
|
82 | 48,24% |
| Nei |
|
88 | 51,76% |
| Dustepoll/ annet |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Vi har to "moderne". JEg liker ikke de av den gamle typen, men de mer moderne syns jeg er flotte.
|
|
|
|
#4 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Vi har en på hvert barnerom og en variant på kjøkkenet. Skal kjøpe to gammeldagse til og sette i vinduene i stua.
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Ja, jeg skrur dem også alltid av når vi legger oss eller skal ut. Det er derfor jeg ønsker meg slike med batterier i, både pga. det med brannfaren og fordi de da kan plasseres i ALLE vinduer, slipper ledninger. Skjønner ikke at de ikke selger det!
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Ja, det har vi. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Nei, har ikke sånn lysestake og har heller ingen planer om å skaffe meg det. Grøsser egentlig litt over furupreget og plastpynten. Finner jeg en stilig mer "moderne" versjon, så skal jeg vurdere det. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Har aldri hatt slik og kommer nok ikke til å kjøpe slik heller.
|
|
|
|
#10 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Ja! En nydelig hvit en med engler og stjerner!
|
|
|
|
#11 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Har kassert dem gamle i fure, men har 2 stk som er dyrere (innbiller meg at dem er sikrere) og mer moderne. Har også noen slike billige med mange lys kjøpt på skeidar el no men dem er ikke i bruk lenger.. tror ikke dem virker... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Jeg har hvit uten pynt, men jeg har ikke satt de opp enda.
|
|
|
#13 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Jada, det har vi. Det er ikke mitt påfunn, men jeg har på ingen måte noen diktators enevelde på interiørfronten hjemme hos oss.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?
|
|
|
|
#16 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Har denne. Og ja, jeg liker glitter og glam.
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?
Den har vi og. Den er kjempefin i vinduet synes jeg, kommer virkelig ikke til sin rett på dette bildet. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du syvarmet julelys i hjemmet ditt?Ja, har en slik hvit en...... veldig enig med Iset og Necesario |
|
|
|
![]() |
|
|