|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skryt av vinterdress
Heller akkurat passe med litt å gå på, enn altfor stor. Det blir fryktelig tungt i snøen. Ser en del barn i barnehagen der foreldre liksom har helgardert seg. Fryktelig tungt å subbe rundt i. Lett dress og lette sko er det beste. De vokser ikke så mye etter fylte 1 år som første året. Hvor lang er hun nå? Vi har str. 92 i Reima liggende som skal brukes neste vinter vi. De er jo litt store i str, men likevel. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Skryt av vinterdressEr Twins det samme?
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Mener å ha lest et sted at Mikk-Line skiftet navn til The Twins fra årsskiftet. Men ser at nettbutikkene selger begge merker om hverandre, så er ikke 100% sikker.
Så for meg at den kunne brukes høst og kanskje vår med utagbart for. Men det er jo også praktisk med fast for om man skal ha på dressen i en fei, eller hun vil hjelpe til selv. Så størrelsene er ganske normale?
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Vel.
|
|
|
#7 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skryt av vinterdressJeg har bestilt 110 til mini til neste sesong. Han blir 3 i juni. Tror den kan bli i største laget i begynnelsen av sesongen, men 104 blir nok fort knapp.
|
|
|
|
#8 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skryt av vinterdressMini her var 2 i juni og han har 92 i ReimaTec. Den er ikke mer enn akkurat passe nå, så jeg ville absolutt tenkt på å gå opp til 98 når jeg tenker meg om. Mikk-Line er mye mindre enn ReimaTec og Ticket, feks.
|
|
![]() |
|
|