|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tatt på
|
Sv: Skryt av vinterdress
Ahh, det er Babyshop ja, de tok over lokalene til Kids&Care (og mye av sortimanget også tydeligvis).
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De hadde ikke, verken de eller Barnas Hus. :hyyyl: Eller, Babyshop hadde en Mikkline-dress men den kostet 1200,- spenn og det har jeg virkelig ikke råd til. Fader!
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Jeg mente jeg fant Peder sin (den han har nå) på en norsk nettbutikk ifjor, men finner få av de nå?
|
|
|
#4 |
|
Tatt på
|
De som hang ved inngangen på Babyshop kostet så mye tydeligvis, men lenger inn i klesavdelingen hang det et stativ med noen Mikk-line dresser der opprinnelig pris var 699 og med 30 % ble det 498 elns. De hang ved siden av undertøyet fra Joha blandt annet.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Skryt av vinterdressMikk-line har vi vært veldig fornøyd med også. Kjøpte en dress i en nettbutikk, med løst ullfór. Kjempefin. Problemet var bare at den trakk vann verre enn trekkpapir. Klagde til butikken, og fikk ny dress uten noe trøbbel. De hadde ikke flere med løs dress inni, men fikk beholde ulldressen, og fikk en vårdress av samme kvalitet tilbake. Veldig god service både fra nettbutikk og fra Mikk-line. Dressen kom fra dem. |
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Skryt av vinterdressHvis de ikke har, og jeg må kjøpe dressen på den nettbutikken til 299,- kroner eller hva de kostet, hvor mye blir det totalt med frakt og moms/toll?
|
|
|
#11 |
|
Tatt på
|
Jeg vet egentlig ikke, Reimaen hun har nå i 92 begynner å bli knapp og i forhold til den er de nok litt små. Tok den i 98 og holdt den mot ryggen til Pie og dro dressen inn under bleiene hennes for å på en måte måle og den ble litt knapp synes jeg.
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
Sv: Skryt av vinterdressEr det ikke litt upraktisk med dress med løst for inni, blir mange lag klær og kanskje litt vanskelig for en 4 åring å kle på selv? noen med erfaring der? bortsett fra det har jeg bare positivt å si om dressen |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Peder sin dress har ikke løst for. Finnes vel begge deler her og?
|
|
|
#14 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
|
|
|
|
#15 |
|
Like blid!
Sv: Skryt av vinterdressHvilken størrelse bør jeg kjøpe til en på 3,5 år? Jeg er redd 104 blir litt for lite ettersom Mikk-Line er ganske små i størrelsen. Eller?
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Det jeg er litt spent på om det er forskjell på den "babymodellen" som går opp til 98 (to glidelåser) og de andre?
|
|
|
#17 |
|
Like blid!
Da tar jeg en sjanse og kjøper 110 til han. Blir det for stort så får jeg kjøpe en mindre i tillegg. Nå er han bare 2,5 nå, men tenkte å kjøpe til neste år. En venninne av meg sin datter er nøyaktig ett år eldre enn han, og hun har 104 nå. Den sitter akkurat. Jeg ser for meg at han kanskje er litt større? Jeg har kjøpt 122 til 5 åringen min. Den er litt stor, men så er han ikke av de største heller. 6 åringen min har 128 og den passer bra.
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Skryt av vinterdressIset: Snabelfant trekker fra den danske momsen, så dressen kommer på 239,- DKR, som det er toll på, 11% tror jeg det er. Da er vi på 265,-.
|
|
|
#19 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Skryt av vinterdressKurs forskjellen er på ca 13 % så skal posten ha knapt 200 kr for å tollbehandle pakken så den kommer nok nærmere 800-900 kr |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nymotens gammeldags
Åja pokker ... Da blir det straks litt dyrt igjen. Heia Norge.
|
![]() |
|
|