Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan spiser du potetgull?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan spiser du potetgull?
Jeg spiser ett og ett flak 122 64,89%
Jeg tar noen få flak om gangen 47 25,00%
Jeg putter innpå en god klype 14 7,45%
Dustepåll 5 2,66%
Deltakere: 188. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 17:53   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan spiser du potetgull?

Liker ikke potetgull?!

Jeg spiser ett og ett flak. Syns det er litt udelikat med de som dytter innpå ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 17:59   #2
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Ett og ett flak om de er normale i størrelsen. Er de små blir det kanskje 2-3 i slengen.

Mannen derimot stapper inn så han omtrent ikke får igjen munnen, irriterende!

Sånn er det her også. Så det blir ikke så mye potetgull på meg. Når det gjelder sjokolade, er rollene bortimot snudd.

Gammel 16-11-09, 18:11   #3
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Her i huset er det ganske stor forskjell på måten jeg og mannen spiser potetgull (eller chips, om du vil). Jeg spiser ett og ett flak, mens mannen tar en god klype som han stapper innpå. Nå har jeg begynt å lure på hva som er mest vanlig.

Påll kommer.

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Man spiser da de største med mest krydder først, og så går man ned i størrelse etterhvert. Rusket som blir igjen kan mannen få helle innpå.

Gammel 16-11-09, 18:23   #4
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Ett og ett flak.

Gammel 16-11-09, 17:59   #5
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Med mye dipp.

Hvor mange flak om gangen kommer an på størrelsen. Ett og ett dersom de er store og to-tre om de er middels eller små.

Gammel 16-11-09, 18:25   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Et og et flak. Størst først. Jeg er ganske streng på at poden må gjøre det samme. Jeg synes ikke noe om stapping.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:31   #7
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Eg spis ete og et flak. Skikkelig kosar meg med det, gjerne litt dip til. Får heilt knøda når husbonden sitt å stappar potetgull i store haugar i munnen

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:39   #8
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Ett og ett flak. Jeg tar av en neve av de største og beste til meg selv og putter i en liten skål, så får mannen det som er i posen. Jeg orker ikke mye potetgull om gangen. Helst kjøper jeg en liten og dyr pose som jeg kan ha selv , mens det er perler for svin og gi disse til mannen. Han liker vorspiel-posene like godt (de store og billige).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:47   #9
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Nå fikk jeg så lyst på potetgull at jeg har sendt mannen på bensinstasjonen for å kjøpe til meg.

Forøvrig spiser jeg ett og ett flak, mens mannen hiver innpå svære never.

Gammel 16-11-09, 22:26   #10
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et og et flak, de største og de med mest krydder på først. Mannen hiver innpå en haug i slengen.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 23:23   #11
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spiser ett og ett flak

Pleier å ta en hel haug i hånden og så spiser jeg ett og ett. Jeg er egentlig ikke så glad i potetgull, men passer på å spise litt før mannen tømmer bollen.

Gammel 17-11-09, 01:12   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Ett og ett flak. De mørke med mest krydder først.
Sambo er(tydeligvis) som andre menn og putter innpå nevevis

Ingen fingerslikking eller tørking på sofaen.

Gammel 16-11-09, 18:53   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser ett og ett flak, mens gubben tar en god klype. Jeg spiser også en og en Non Stop, mens han tar en neve. Mannegreie.

Gammel 16-11-09, 18:56   #14
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Et par-tre flak havner i gapet her per gang .

Gammel 16-11-09, 19:00   #15
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et og et flak, eller 2-3 om gangen.
En munnfull/gafle nedpå er for meg mer enn 2-3 kontrollerte flak, bare for å ha sagt det. Og jeg burde egentlig holde meg unna slike tråder, for jeg kjenner allerede blodtrykket endre seg bare jeg nærmer meg sånne temaer.
En ting er å ta mange om gangen, men MÅ man da automatisk stappe hele neven inn i kjeften, og sutte på fingrene på veien ut av munnen????

:stikker ut av tråden nå:

Gammel 16-11-09, 19:09   #16
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg spiser alltid ett og ett flak. Er de store så biter jeg av bit for bit.

Gammel 16-11-09, 19:16   #17
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Med begge hendene. Ingen av alternativene passer.

Gammel 16-11-09, 19:19   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Et og et flak. Mannen her i huset stapper innpå han også.

Gammel 16-11-09, 19:20   #19
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

et og et flak

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:25   #20
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ytterst sjelden, men ett og ett, tror jeg. Liker potetgull, men kjøper det aldri. Hvorfor får jeg ikke til det med sjokolade??

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.