|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseEh...
![]() |
![]() |
#42 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseJeg tror jeg hadde noen kallenavn, men kan ikke huske de..............
![]() |
#43 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseMaia kalte vi for popkornet (påkkorn), mens Felixen av en eller annen grunn ble hetende pimpernellen (men jeg tror ikke vi brukte det så mye).
![]() |
#44 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseEldste ble kalt for Colargol, mens hun senere bestemte at lillebror i magen skulle kalles Bittelill
![]() |
![]() |
#45 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseVi hadde bare kallenavn på førstemann i magen og navnet var Bolla
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseBittelille, neste ble da bittebittelille, men må innrømme at det var sjelden nummer tre ble kalt bittebittebittelille. Det ble liksom litt langt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseKommer ikke på noe kallenavn - men fikk litt lyst å sjekke inne på SM....
![]() |
![]() |
#49 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseMazungen gikk under det klingende navnet "Birger Anthony Laurensius Runa" etter våre gode hjelpere som gjorde det hele mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Epikur
|
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelse
Hæ? På ordinær UL? Jeg har bilder av første med distinkte fingre med ledd, spredd ut i vifteform på UL i uke 17. Jeg mener fostre har fingre før uke 12.
![]() |
#52 |
er her
|
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseTror ikke vi hadde noen kallenavn, ble babyen og vi sa muligens lillebror etter å få vite at minsten var en gutt, husker ikke helt.
![]() |
#53 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseJeg har kalt ungene mine nurket når de lå inni maget og en stund etter at de kom ut også. Små babyer er ganske nurkete.
![]() |
![]() |
#56 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelse
Nei, det var i uke 11 hun het Luffedyret, var med på en studie under graviditeten, så jeg hadde flust med UL-undersøkelser
![]() |
![]() |
#57 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseVi har ikke noe spesielt kallenavn vi. Det er kanskje knøttet som er mest i bruk, men det brukes på samme måte som man ville sagt barnet/ungen/babyen og ikke som et egennavn. Etter ultralyden for en måneds tid siden har vi nok mest referert til ham med det som antakelig blir navnet hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kosenavn for det som vokser i magen? Liten uhøytidelig undersøkelseHar heller aldri kalt dem for noe annet en baby(en). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|