Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 15:55   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.724
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Altså, hvis jeg klarer å komme uten av klørne på Telenor?

Finnes det en leverandør som har lite tull og enkle løsninger?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 16:13   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.042
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Har kun brukt NetCom og Telenor selv, men på www.telepriser.no får du oversikt over alle mobiloperatørene. Så kan du jo inn på sidene deres og se hva de tilbyr.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 16:37   #3
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Jeg har byttet til telenor nå og må si at jeg var mye mer fornøyd hos netcom.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 16:55   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.724
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Har kun brukt NetCom og Telenor selv, men på www.telepriser.no får du oversikt over alle mobiloperatørene. Så kan du jo inn på sidene deres og se hva de tilbyr.

Takk.

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg har byttet til telenor nå og må si at jeg var mye mer fornøyd hos netcom.

På hvilken måte?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 16:58   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 25.081
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Jeg gikk fra Netcom til Tele2 og har ikke angret på det. Regningene er mye lavere og jeg har ikke opplevd noe krøll med de.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 17:18   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 28.021
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Jeg har OneCall og veldig lave mobilkostnader. Merkbar forskjell fra Telenor og Tele2, hvertfall.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 17:34   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Vi hadde telenor, flyttet over til netcom. Det fungerte bedre.Billigere og bedre service. Men så byttet vi til tele2. Hukser ikke helt hvorfor. Men nå har vi byttet tilbake til netcom og er overlykkelige.
Billigere og alt er så mye bedre i netcom en tele2.
Tele2 er dyr, ikek kan man ha ringkontant som frifamilie, ikke alle abb. heller som fri familie. Rengingene kommer i hytt og gevær. Og ble det noe krøll med mitt abb så måtte mann ringe,for han som registrerte oss som frifamilie. Sperret abb.har de og gjort 3 ganger. For at de hadde feil i datasystem og ikke hadde fått med at regningene var betalt.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:00   #8
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Jeg har brukt Chess de siste fem årene, og er veldig fornøyd.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:07   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.724
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Hva er det som funker bra for dere som er fornøyd? Har dere opplevd å måtte ha kontakt med dem utover å betale regninger? Har eventuelle problemer blitt løst greit?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:12   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 25.081
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Mannen har Chess og er veldig fornøyd med det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:12   #11
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

God kundeservice og lave mobilutgifter.

Jeg har tatt kontakt med dem et par ganger, og da har de løst problemet raskt og greit. De har også en oversiktlig og brukervennlig nettside, som også trekker opp.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:39   #12
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.462
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har OneCall og veldig lave mobilkostnader. Merkbar forskjell fra Telenor og Tele2, hvertfall.

Samme her.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:18   #13
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Har vel hatt Chess siden 2000 elns (den gang da egentlig Site, som chess kjøpte opp litt senere). Har egentlig vært veldig fornøyd. De gangene jeg har hatt behov for kundeservice har servicen vært topp. Helt ok priser i henhold til mitt bruk også.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:22   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.101
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Her har vi også one call. Jeg får lave regninger, mannen FÅR nesten aldri regning for hvis man ringer for mindre enn 30 kr mnd tror jeg det var, så sender de ikke ut regning.
Har ikke vært noe kluss.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:25   #15
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg har brukt Chess de siste fem årene, og er veldig fornøyd.


Har også hatt Chess i åresvis og det har aldri vært problemer av noe slag.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:37   #16
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Har også hatt Chess i åresvis og det har aldri vært problemer av noe slag.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:38   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.724
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Så Chess er bra, altså. Det hadde faktisk ikke falt meg inn.

Mannen og eldstesønnen har One Call. Regningene er veldig lave, men de har hatt en del praktiske problemer underveis.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:41   #18
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobilleverandør bør jeg velge?

Chess er enkle å ha med å gjøre. Bytter abonnementstype lett som bare det på nettsidene. Kan ha fri familie der og uten problemer. Man får kjøpt ting enkelt og greit på nettsidene, telefoner både med og uten operatørlås og ofte så legges bare summen av kjøpet til telefonregningen med en viss sum pr måned. Veldig enkelt nå som Emma ødela mobilen sin og jeg er blakk og trengte ny til henne.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no