Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 17:21   #21
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.


Men du; blande gele? Kommer det ikke til å smake rart?

Aner ikke. Det får smake som det vil, poenget er at det blir kult.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:24   #22
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Kan jo lage egen gele da, med oransje fun-saft (den finnes vel enda?)..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:27   #23
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Nå har jeg kopiert noen av bildene i tipsene her. Synes de må inn i tråden.







Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:28   #24
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Kan jo lage egen gele da, med oransje fun-saft (den finnes vel enda?)..

Joa, men jeg er litt lat da vet du.
Jeg får prøvelage i helga så får vi testet smaken på det før vi finner på å servere det til folk neste helg.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 17:29   #25
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Jeg har forøvrig fyllt et par kurver med stasj på nille så jeg tror det skal bli ganske så skummelt her.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 18:54   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Nå har jeg kopiert noen av bildene i tipsene her. Synes de må inn i tråden.








Nin: KULT!! Hva er det øverste greiene der?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 18:56   #27
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nin: KULT!! Hva er det øverste greiene der?

Jeg aner ikke, la bare inn bildene som noen tipset om i tråden her. Men det ser da ut som muffins synes jeg.
Muffins og marshmellowfoundant kanskje?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 18:57   #28
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Og nå kom jeg på at jeg har stekebrett i kjelleren, med spøkelseformer. Sånt muffinsbrett bare at det er spøkelser.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 18:58   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.524
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Sjekk ut Bakerella og Martha Stewart.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:29   #30
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Gutten min som blir 5 1. november skal ha halloweenparty! Jeg har ikke lagt planene helt, men Nille har utrolig mye kult til Halloween til en billig penge. Alt fra gresskarbøtter, gotteri, lys, utkledning, spindelvev med edderkopper osv.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:30   #31
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Hm, nå har jo noen av bildene forsvunnet.
Vel, vel.
Noen som aner hva som er brukt til øyne her, eller hva jeg eventuellt kunne brukt til øyne?
[/quote]

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:31   #32
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Gutten min som blir 5 1. november skal ha halloweenparty! Jeg har ikke lagt planene helt, men Nille har utrolig mye kult til Halloween til en billig penge. Alt fra gresskarbøtter, gotteri, lys, utkledning, spindelvev med edderkopper osv.

Nille er helt rå på halloween. Og Sverige er helt rå på creepy og ekkelt gummigodteri, har handlet stort i dag.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:37   #33
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.117
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty


Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:45   #34
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Kult Benzo. Den hjernen der skulle jeg likt og hatt oppsrift på.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:47   #35
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Og i geleen kan man legge vingummidyr (slanger o.l.).

Jeg har prøvd å legge gummifisker og krokodiller i gele. De ble myke, sleipe og ekle.
Det var bedre å legge det oppå geleen når den var stivnet.

@Nin: kan øynene være tegnet med konditorfarge? Evt med ketchup før steking?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:51   #36
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Jeg har prøvd å legge gummifisker og krokodiller i gele. De ble myke, sleipe og ekle.
Det var bedre å legge det oppå geleen når den var stivnet.

@Nin: kan øynene være tegnet med konditorfarge? Evt med ketchup før steking?

Synes liksom det ser ut som frø av en eller annen sort.

Ang gele så har jeg tenkt å lage den. Hakke den opp når den er stivnet og så blande gørra med gummigørr, slanger, edderkopper, flaggermus o.l. Har også erfaring med at de blir sleipe og ekle når man legger de i gele før den har stivnet så det gidder jeg ikke.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 06:37   #37
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Synes liksom det ser ut som frø av en eller annen sort.

Ang gele så har jeg tenkt å lage den. Hakke den opp når den er stivnet og så blande gørra med gummigørr, slanger, edderkopper, flaggermus o.l. Har også erfaring med at de blir sleipe og ekle når man legger de i gele før den har stivnet så det gidder jeg ikke.

Jeg kommer til å prøve meg med pepperkorn.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 18:43   #38
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.325
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg laget disse i fjor.

Knall! Hva er den orange gørra?

Og når det gjelder øyne til pølsemumiene, tenkte jeg å bruke nellikspiker. Pepperkorn blir vanskelig å feste, vel?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 18:46   #39
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.642
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Melisglasur med knalloransj neonfarge.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 18:51   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.093
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Øyne til pølsemummiene kan vel bare lages med å stikke hull, vel?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no