Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-09, 07:51   #141
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men de får det jo egentlig ikke til, man får jo ikke svar på hvorfor en person dør, og alle ser spøkelset av personen og etter noen uker kommer personen tilbake i levende live og har vært på en øde øy hele tiden.
Hva med spøkelset alle så? Hva med at den døde personen lå i åpen kiste så alle kunne se vedkommende? Hva med at personen lå i respirator som ble skrudd av, personen ble erklært død osv? Jeg sluttet å se det da Marlena "drepte" halve byen og ALLE de døde personene kom tilbake levende etter en stund, det ble for dumt. Burde vel egentlig sluttet å se på det da Marlena ble besatt av djevelen og fikk gule øyne, men ...

Days of our lives høres ut som en virkelig morsom serie.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 10:49   #142
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Jeg klarer egentlig ikke la meg begeistre av tvserier i det heletatt nesten. Om jeg ser på noen så er det CSI og den typen, men jeg har aldri vært hekta.

Husker for lenge siden da jeg gikk på folkehøyskole. Omtrent alle samlet seg i stua for å se på Friends et par ganger i uka, og jeg husker jeg deltok noen ganger for å "bare gjøre det". Kan ikke si jeg syntes Friends var så morsomt at jeg måtte droppe andre ting for det, og det er vel det jeg syntes om tv generelt. Jeg ser på tv når jeg er sliten og ikke orker annet, egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 15:31   #143
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

24 er jo fantastisk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 15:57   #144
Lillebill
Aktiv
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 105
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Elsker serier og har sett veldig mange, men Lost og 24 har jeg ikke sansen for.

Må ellers si at det å kjøpe serier på DVD slik at man kan se flere episoder i strekk uten å måtte vente en uke til neste gang er noe jeg har veldig sansen for

__________________
Lillebill og gutta-02 og -06
Lillebill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 16:06   #145
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

De jeg har forsøkt å se, men droppa ut av er Lost, 24, Prison Break, Sopranos.

Ellers er det vel mange serier jeg har droppet inn i, uten å forsøke å følge med og som har fenget så lite at jeg ikke har oppsøkt de igjen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no