|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenS har i år: Sist redigert av apan : 10-10-09 kl 15:10. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen2 åringen (snart 3) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldste: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldste (7år)
|
|
|
|
#5 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenNå skjønner jeg at mange har svart at de bruker mye penger på klær i en annen tråd her inne ja. Jeg har vært og handlet på byttesentralen i dag jeg. Fikk ski, skisko, skibukse, softshelljakke, fuskepelsjakke, 2 gensere, 1 kjole, 2 bukser og 2 badedrakter til kr 388,-!
|
|
|
#6 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen
Og jammen gikk jeg ikke i pluss også! Var og hentet utbytte av det de har solgt for meg i helgen og det ble 485,5 tilbake til meg! Så jeg har i helgen tjent kr 97,50 på klær jeg!
|
|
|
#7 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenStorebror går på uteavdeling og har følgende yttertøy i tillegg til masse ull, fleece og regntøy; |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenHer har jentene hver sin reimatec høstdress. Minste arvet fra den eldste, og hun eldste fikk ny. Begge kjøpt på salg.
|
|
|
#9 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenTil Propellen har jeg kjøpt ReimaTec på salg, kjøpt en brukt Rampetroll + at jeg har en Troll Classic som vi bruker nå. Propellen sliter dresser.
|
|
|
|
#10 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenVi har kjøpt PoP dress til Snuppa - Rååååååsa
|
|
|
#11 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenLillesøster: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenVintertøy:
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenPO.P vinterdresser, 1 195,- pr. stk.
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenJeg merker meg at vi tydeligvis er relativt lite utstyrsfikserte.
|
|
|
#15 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenHer er det arvet Trolldress, arvet Reflexjakke og splitter nye (!) Ecco goretexsko. Og sherrox. Tror nok han skal overleve vinteren.
|
|
|
#16 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenJenta vår har: Reima vår/høstdress fra våren + reima vinterdress fra i fjor + bukse fra skogstad (også fra i fjor) som kan kombineres med en boblejakke fra cubus. 2 par viking goretex støvler (et par av disse er fra i fjor), nye viking thermo og gummistøvler.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenMinsten: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenSkal vi sjå... Tar bare med de tre minste her:
|
|
|
#19 |
|
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenStorebror har fått Reflexdress og Viking Gore tex + Nautica jakke kjøpt i USA. Reima dressen fra i fjor har vi i reserve, men denne er litt knapp.
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenViking Thermo til de to eldtste + goretex vintersko |
|
|
|
![]() |
|
|