Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 20:21   #21
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: X Factor

Tommy var faktisk min barndomsnabo. Husker at vi kranglet om noen solsikker, for vi ville begge ha dem i vår egen hage. Og så var min familie, hans, og en nabofamilie til, på bilferie da jeg var ti. :skryt:

Så jeg heier selvsagt på Tommy.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 20:36   #22
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Følger dere med på dette?
Jeg ble så lei meg da Elin røk ut i går.
Fikk tårere i øynene da jeg så hvor lei seg hun ble.
Hun var en av mine favoritter i alle fall.
Heier på Tommy nå jeg.

Dere da, hvem liker dere best? Og hvem heier dere på?

Gikk hun ut? Huff. Synes hun sang så nydelig. Den "confessional song" hun hadde lagd selv var så fin synes jeg.
Heier ikke på noen, da jeg ikke vet navnene på noen. Hun var egentlig den eneste jeg har lagt merke til. Har bare sett litt nå og da.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 20:38   #23
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Jeg har sett dette to ganger, siden vi nettopp har fått Tv2. Syns Elin var helt malplassert og hadde ikke noe der å gjøre. Good riddens. Ellers så aner jeg ikke hvem jeg liker best. Og som bergenser er det iallfall ikke trønderrock.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 20:39   #24
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Det forstår jeg, men jeg skal ikke si det her.

Me too

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 20:53   #25
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.201
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: X Factor

Elin hadde nyyyydelig stemme, men man skal jo kunne stå på en scene og utstråle litt selvtilligt også.

Jeg heier på Chand, synes han er kul - selv om det slettes ikke er min musikk. (Har norsk etternavn ser jeg - er han adoptert? Blir jo fremstilt som veldig "indiskættet", men om man er adoptert, så er det jo ikke så merkelig at man blir opptatt av den vanlige kulturen rundt der man vokser opp)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:05   #26
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.341
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: X Factor

Jeg syns Elin hadde en fantastisk stemme, kanskje den beste av de som er med. X faktor hadde hun også, i massevis. Litt anderledes enn de andre, og noen pop-bimbo blir hun aldri. Men en strålende artist tror jeg helt klart hun kan bli. Jeg syns Peters gjorde en kjempetabbe. Og jeg som noen minutter før sa til sambo at jeg syns han var litt sexy. Det måtte jeg trekke tilbake gitt, han ble igrunnen bare teit og veldig "ensporet". Dumme Peters, jeg hadde jo tenkt å følge med nesten bare pga han...

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:23   #27
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: X Factor

X-factor er vel som Idol- man skal passe inn i et konsept og det gjør kanskje ikke Elin? Men hun har fått vist hva hun kan og dersom hun får platekontrakt står hun friere til å lansere seg som den hun er.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 22:22   #28
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

X-factor er vel som Idol- man skal passe inn i et konsept og det gjør kanskje ikke Elin? Men hun har fått vist hva hun kan og dersom hun får platekontrakt står hun friere til å lansere seg som den hun er.

Det tenker jeg også. har ikke sett så mye på det, da.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 23:37   #29
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Chand er adoptert frå India.

Korfor vil dokke ikkje seie korfor Elin ikkje gikk vidare da?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 00:10   #30
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.341
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

X-factor er vel som Idol- man skal passe inn i et konsept og det gjør kanskje ikke Elin? Men hun har fått vist hva hun kan og dersom hun får platekontrakt står hun friere til å lansere seg som den hun er.

Neimenn, var det ikke det som skilte X Factor fra Idol? Man skulle få gjøre litt mer sin egen greie, ikke bli pressa til å synge ørti ulike sjangre og sånn. Jeg vet ikke skråsikkert altså, men jeg syns jeg hørte noe sånt i en bisetning den ene av de to kveldene jeg har sett X Factor.

@Haugtussa: Elin gikk ikke videre fordi Peters mente hun ikke hadde X faktor nok. Han skulle velge 4 stk fra gruppa "Under 25", og valgte bare smukke jenter, og noen av de sang etter manges mening ikke like bra som Elin. Mulig han valgte en gutt også, jeg husker ikke helt.
Men altså, pene jenter foran Elin er liksom det mange mistenker Peters for da...

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:51   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Jeg tror Elin ville ha fått utrolig mange stemmer fra folket, uavhengig av at hun ikke er supersær med crazy klær og kule briller, eller en blond smukk snuppe.
Nettopp fordi hun har den NYDELIGSTE stemmen, og en kreativitet til å skrive flotte sanger selv.
Jeg skulle ønske Peters hadde litt guts, og jeg tror han tapte på dette. Jeg tror Elin kan treffe flere hjerter hjemme enn Rikke, for å si det sånn.

Husker jo at Kurt nesten røyk også, og det tror jeg var litt pga at han kanskje ikke er noen boy-band gutt når det gjelder utseendet, men se hvor feil de tok der!

Dessuten har hun jo allerede blitt litt mer fjong enn hun var på første audition.


(Kilde: youtube.com)



(Kilde: youtube.com)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:52   #32
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Men ellers synes jeg hun 16-åringen i Peters gjeng var bra, hun med langt brunt hår.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:55   #33
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: X Factor

Synes Elin er ei søt jente jeg.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:08   #34
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: X Factor

Hvis jeg så riktig på reklamen i gå kveld angående Senkveld som kommer i kveld, så er Elin gjest der. Var det henne, så hun rimelig styla ut og var nesten ikke til å kjenne igjen.
Jeg skal ihvertfall switche innom senkveld i dag for å se om det stemmer.
Elin har så utrolig mye å komme med. Nydelig stemme, en sårbarhet som rører utrolig mange og ikke minst kan hun skrive musikk selv.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:10   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hvis jeg så riktig på reklamen i gå kveld angående Senkveld som kommer i kveld, så er Elin gjest der. Var det henne, så hun rimelig styla ut og var nesten ikke til å kjenne igjen.
Jeg skal ihvertfall switche innom senkveld i dag for å se om det stemmer.
Elin har så utrolig mye å komme med. Nydelig stemme, en sårbarhet som rører utrolig mange og ikke minst kan hun skrive musikk selv.

Hun var jo ikke særlig fresh på første audition, det innrømmer til og med jeg. Men ærlig talt, litt kleshjelp og stylingtips er jo en enkel greie?! Og jeg tror at hun ville ha blitt men mer utadvent og åpen person, med mer selvtillitt etter hvert. Jeg skal også svippe innom og se i kveld

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:15   #36
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg skal ihvertfall switche innom senkveld i dag for å se om det stemmer.
Elin har så utrolig mye å komme med. Nydelig stemme, en sårbarhet som rører utrolig mange og ikke minst kan hun skrive musikk selv.

Jeg er helt enig. Jeg synes det var veldig leit at hun gikk ut!

Og hvem er Tommy? Er det han råflotte?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:17   #37
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: X Factor

Jepp, Tommy er han kjekke fra Rogaland.
Veldig sjarmerende.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:18   #38
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: X Factor

Jeg heier litt på han ja. Og på Chand. Og hun på 16 og..og..
Å ja! Hun kule fra Bæærgen selvsagt! Jeg gleder meg til i kveld!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:18   #39
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er helt enig. Jeg synes det var veldig leit at hun gikk ut!

Og hvem er Tommy? Er det han råflotte?

Jupp.... du må nok komme til Stavanger igjen tenker jeg...

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:31   #40
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jupp.... du må nok komme til Stavanger igjen tenker jeg...

Jeg er helt enig!

Jeg kommer nok i jan/feb uansett vil jeg tro.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no