Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som har begynt å tenke på julen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 18:24   #101
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jadda.
Poser til to julekalendere er i hus samt en del småting til å putte oppi.
3 julegaver er kjøpt, to er strikket.
Kjøkkenet er vasket ned, fra topp til tå.
Så jeg er igang, as always.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 18:30   #102
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har begynt for en god stund siden med julegavene. Det blir mye strikket på familien i år.
Ellers har vi ikke kommet så langt i planleggingen.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 17:39   #103
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.050
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Nå satser jeg på å få kjøpt en røys når jeg reiser til Telemark i slutten av Oktober. Jeg skal på noen husflidbutikker, og det er flere jeg kjenner som ønsker seg ting derfra.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 18:05   #104
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har kommet så langt som til å få halvparten av gavene i hus; gjorde unna til nieser og nevøer mens vi var på ferie nylig, så slipper vi å tenke på det midt i flyttingen rett før jul!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 21:27   #105
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Vi er alltid hjemme og ber de som måtte ha lyst til å komme på besøk. I år tipper jeg mamma og svigers kommer.
Jeg lager alltid endel av gavene selv, så også i år. Har kjøpt inn såpemasse, lavendelolje og tørket masse lavendel fra hagen. Skal også kjøpe inn små poser som jeg skal ha tørket lavendel i til klesskuffen.
Kalender gjør jeg på samme måte som i fjor: Ungene har hver sin ferdigkalender det blir nok en pokemon, en lego og en petshop. Hver lørdag og søndag blir det pakker på den store felleskalenderen i trappegangen.

Bestevenninna mi og jeg har laget oss slagplan for julerengjøringen : i år skal vi ta det sammen, en helg hos hver. Så kan vi skravle og skure rett og slett. Dobbelt så kjapt og dobbelt så hyggelig og helt gratis !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 21:40   #106
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.


Bestevenninna mi og jeg har laget oss slagplan for julerengjøringen : i år skal vi ta det sammen, en helg hos hver. Så kan vi skravle og skure rett og slett. Dobbelt så kjapt og dobbelt så hyggelig og helt gratis !

Den siste der skaljeg foreslå for venninnen min. Lurt.

Tørket lavendel fra hagen? Har du lavendelbusker , eller kan man spørre så dumt om man kan bruke noe annet? For dette har jeg aldri gjort før, men det var en veldig fin gaveide.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 16:42   #107
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Årets nummer av kk julen har kommet i butikken!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 17:13   #108
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Årets nummer av kk julen har kommet i butikken!

Jepp, så det i går.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:01   #109
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Nei, egentlig ikke! Ikke har jeg lyst til det heller.
Beundrer de som har julegavene klare i september altså. Skulle ønske jeg hadde litt mer av det planleggings-genet, det blir alltid travelt i desember.

__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:25   #110
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

I dag fant jeg julemarsipan på butikken!

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:30   #111
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.097
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

I dag fant jeg julemarsipan på butikken!

Ti still, du onde kvinne.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:32   #112
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

I dag fant jeg julemarsipan på butikken!

OI!
Vente til lørdag med å kjøpe.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:33   #113
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Fremdeles ikke noe hos oss..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:34   #114
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ti still, du onde kvinne.



Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

OI!
Vente til lørdag med å kjøpe.

Klarer du det, så blir jeg imponert.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:36   #115
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Fremdeles ikke noe hos oss..

Døh! Jeg bor langt utti ingensteder. Har julemarsipanen funnet veien ut hit, så finnes den i en butikk nær deg. Jeg var på Rimi forresten, om det skulle være til hjelp. :veileder medFP-er til marsipanhimmelen:

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:37   #116
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Ah, da må jeg prøve Rimi. Jeg mente forøvrig egentlig bare at den lokale Rema 1000 ikke hadde.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:47   #117
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Ikke lenge før jeg reiser til London nå og da skal det shoppes (det gjør
ingenting at pundet er så billig heller), både gaver og ting og tang til jul
Tenkte å se om jeg fant noen spennende julekalendere til gullungene.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:09   #118
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg skulle si nei, seff, men nå skal vi visst feire på en hytte.

Også tror jeg at jeg har bestilt legokalender på tysk, også har jeg lyst på dette uten å finne det på boligfryd. Salt?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:19   #119
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg skulle si nei, seff, men nå skal vi visst feire på en hytte.

Også tror jeg at jeg har bestilt legokalender på tysk, også har jeg lyst på dette uten å finne det på boligfryd. Salt?

Såvidt jeg vet er de dessverre utsolgt. Men det kan jo hende de tar inn igjen? Du får sende en mail og høre.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:20   #120
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ah, da må jeg prøve Rimi. Jeg mente forøvrig egentlig bare at den lokale Rema 1000 ikke hadde.

Rema 1000 du liksom.
Nei, Rimi er stedet.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no