Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Diettens første dag. Lettere :urk:

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-09, 13:55   #1
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:

Du inspirerer meg.

Jeg har barn som kanskje kunne hatt nytte av mindre melk og gluten. Jeg har ikke overskudd (eller medisinsk oppbacking) til full omlegging per i dag, men på grunn av deg og din innsats så har jeg i alle fall begynt å ta med rismelk og glutenfritt brød med hjem når jeg kan.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 13:57   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er virkelig en gledens tråd!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 14:33   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

I går sovnet han 1810 foran barnetv og sov til 2300, da fikk han litt melatoninhjelp og sov til rett før 0700
Jeg gjentar det jeg.
Blid og fornøyd i dag hvertfall!

Å, jeg er så utrolig glad på hans og dine vegne.

Det må da være aldeles fantastisk for deg også? Å endelig få rolige netter?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 16:48   #4
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det må da være aldeles fantastisk for deg også? Å endelig få rolige netter?

Jeg er enig i at det er helt fantastisk, men hvis m^2 har noen som helst likhet med meg (NB! noe som jeg ikke aner om hun har!) så er hun i sjokk, og tenker bare "utrolig, utrolig, kan det virkelig være sant?" hele tiden.

m^2: Jeg håper inderlig ikke du ligner på meg overhode. Håper du har det fantastisk og marinerer deg selv i "Jeg er bare et fantastisk menneske, se hvor flink jeg er, og tenk at gutten min har det så bra på grunn av meg. Jeg er bare verdens beste mor. " For det er det du fortjener.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.