Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva med sminkekurs i Trondheim?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-09, 10:50   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med sminkekurs i Trondheim?

Noen som har kompetansen og lyst?
Jeg blir grønn av misunnelse av å lese om Oslodamenes planer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 10:53   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Jeg er med! Jeg har til og med kontakter i bransjen, all den tid jeg akkurat har vært med å arrangere noe lignende i jobbsammenheng. (Nå kan dere lure, nå. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 10:57   #3
Debra
Lovende
 
Debra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 170
Debra er litt kul
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Jaaaaa! *trengerhjelp

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 11:07   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.708
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Det har vært kjempegøy!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 08:09   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Sminke er alltid gøy!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 09:01   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:03   #7
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Jeg trenger også et kurs!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:09   #8
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Jeg er så desperat etter kursing at jeg har bestilt time til sminking i dag. Muligens med videoopptak til bruk for en senere anledning. :skjult kamera:

  Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:15   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.708
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Ja, Teo? Har du mulighet til å bruke kontaktene dine? Eller bør Albertine fikse kontakter med sminkedama hun skal til? Eller?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:18   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja, Teo? Har du mulighet til å bruke kontaktene dine? Eller bør Albertine fikse kontakter med sminkedama hun skal til? Eller?

Jeg kan godt snakke med "min" kontakt, men vi burde kanskje ha en viss oversikt over tid og antall først.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:29   #11
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Jeg skal bare til vanlig hudpleier altså, jeg er sikker på at Teo har aldeles strålende kontakter. Uansett så er jeg med!

  Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 12:01   #12
Betty
Superaktiv
 
Betty sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 348
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Jeg har også veldig lyst til å være med på et sånt kurs. Jeg klarer alltid å bli seende ut som en klovn når jeg sminker meg, så et kurs hadde vært midt i blinken.

__________________
Storesøster, mai-06.
Lillesøster, april-09.
Betty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 13:03   #13
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Trenger et sminkekurs jeg også.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 13:50   #14
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 15:55   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.797
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva med sminkekurs i Trondheim?

nesten så jeg vurderer å kjøre oppover for å bli med om det passer ifht alt hjemme.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no