|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg synes Skyren var veldig sur. :tander: Jeg satt med sammensnurpet ansikt og gåsehud over hele meg, og syntes egentlig hele greien var oppskrytt.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Ja hva har jeg spist idag |
|
|
|
|
#3 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 2 tynne skiver lavkarbobrød med smøreost og paprika |
|
|
|
|
#4 |
|
Trøtt
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Skavvise, hvordan var min dag:
|
|
#5 |
|
En Som Trener
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Eh, forsove seg når man ikke har planlagt dagen er ikke lurt!
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Havregrøt med cc |
|
|
#7 |
|
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg synes fortsatt dere spiser altfor lite jeg da, jenter |
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Bare sånn for sammenligningens skyld - her er en dag sånn ca på mitt lavkarbo-opplegg (jeg får oppfølging hos lege og ernæringsfysiolog) og jeg går nå ned ca. 1 kg pr mnd. Har gått ned oppunder 25kg så langt siden oppstarten i desember i fjor. Sist redigert av m^2 : 08-10-09 kl 10:34. |
|
|
|
|
#10 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Er veldig enig med deg
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Nå er vel ketolyse ekstremvarianten, men selv på ketose kan man spise ganske mye mat da! Bare droppe nøttene og bærene liksom, og være litt obs på karb-innholdet i enkelte grønnsaker og melkeprodukter, så kan man fint spise akkurat det samme som jeg beskrev over. |
|
|
|
|
#12 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Ja- jeg ordla meg litt feil- mente ikke at jeg ikke KUNNE spise mer, men jeg gjorde det ikke..vet ikke hvorfor. Det jeg mente er at med flere tips som i denne tråden, så får man mer som frister, og går ikke så lei
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Dagens mat Sist redigert av gnuri : 08-10-09 kl 23:46. |
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?I ketose blir man jo ikke sulten, det er litt av vitsen. Men det er da fort gjort å ende med å spise for lite. |
|
|
#15 |
|
Tankefull
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: kaffe latte og noen lavkarbo havrelapper. De va supergode! Småtrolla også digget de.
|
|
#16 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Æsj, i dag har det gått rett vest med maten. |
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Havregrøt med cc (CC skal oppi til slutt når grøten er ferdig kokt ja.) |
|
|
#19 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Samme her Benzo.
|
|
#20 |
|
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg har ikke heller spist noe bra i dag. Jeg var på scrappingkurs med Sjømannskirken og det stod at vi skulle spise lunch i en restaurang ved siden av, men de hadde bare pizza og jeg var sulten så da måtte det bli pizza. |
|
|
![]() |
|
|