|
|
|
|
#1 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: havregrøt med cc |
|
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Dagens mat Sist redigert av gnuri : 07-10-09 kl 21:32. |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Blåbær - du har da ikke spist for mye?! Det ser helt flott ut det der! litt mer grønnsaker ift totalen og du er helt innenfor det du kan spise |
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg er heeeeelt enig med m^2. Det der er ikke for mye mat. Med mindre du er overmett og har overspist, men det der ser veldig rktig ut. |
|
|
#5 |
|
Tankefull
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Ok, greit å høre! Skulle nok kuttet litt på lunsjen, var den som gjorde meg litt stappa.
|
|
#6 |
|
En Som Trener
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Omelett av 3 egg, fløte, pepperoni, jalapeno-ost, ost
|
|
#7 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Da er vi tilbake fra høstferie, så jeg er veldig spent på vekta i mora tidlig. Jeg har vært flink karbemessig, jeg klarte til og med å unngå å kjøpe den sinnsykt gode kuleisen som resten av familien mesket seg med |
|
|
|
|
#8 |
|
Teller ned
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?I går: |
|
|
|
|
#9 |
|
Tankefull
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?I går glemmer vi.
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Mandag ja. Jeg skal visst ha besøk av den røde nissen. |
|
|
#12 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Ny dag her også Sist redigert av gnuri : 06-10-09 kl 00:02. |
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?De har det på Ultra. Det er 32 i det med spelt og 34 i det med gulrot. |
|
|
#14 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?mmm- må prøves |
|
|
|
|
#15 |
|
Trøtt
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Noen som vet hvordan hjemmelaget knekkebrød (lagd på linfrø, sesamfrø, valnøtter, rugmel og sammalt hvete og havregryn) er på karber?
|
|
#16 |
|
Teller ned
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Kaffe latte + en Atkins bar. Var sent ute på jobb og skulle rett i møte. |
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Havregrøt av store havregryn (bedre enn små) |
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Palmen - regn ut ut fra ingrediensene hvor mye det blir så får du riktig tall. |
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?De to variantene jeg har sett har 32 hhv 35 g karbo. Fant dem på Ultra. |
![]() |
|
|