|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?For de som kjører lavkarbo light så har man også gode kornblandinger og produkter fra Paulún (Sveriges fedontype, hvis jeg har forstått det riktig) og større utvalg av grov pasta enn det jeg har funnet her til lands.
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?De har barer av et eller annet slag også. Men hvilke husker jeg ikke.
|
|
#4 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg er en (av de få?) som liker Atkins-barene. I allefall den med hasselnøtter.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg liker Atkinsbar, men er ikke spesielt glad i dem som selges i butikkene her til lands. |
|
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Hvor kjøper du de nevnte barene Hatti?
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?irma-du får de barene på netrition.com i allefall. De er treige å sende, men det kommer etterhvert |
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?
Jeg har prøvd noen ganger og får dem heller aldri til. De smaker grusomt og blir helt feil uansett hva man gjør. Og de i butikken er jo kjempegode så det er synd. |
|
|
#10 |
|
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg har ikke bakt fedonbrød. Jeg bruker sjeldent brød, men har oppskivet Fedon Afroditebrød i fryseren. |
|
|
|
|
#12 |
|
|
Jeg bestiller lavkarbopasta der og har også bestilt proteinshakepulver uten karber. Det er ikke lurt å bestille veldig tunge ting. Da blir det fort dyrt i porto. Selv om portoen blir dyr så tror jeg stort sett det lønner seg å bestille herfra sammenlignet med å kjøpe tilsvarende i norske butikker. |
|
|
|
|
#15 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
De er veldig gode, smaker som vanlige fullkorn-tortillas og inneholder bare 3 gram netto karbohydrat per stk.
Jeg bruker dem som pizzabunn, genialt! Man skulle tro de var for tynne men de er ikke det. Har brukt vanlige tortillas også, det blir skikkelig tynn, italiensk-ish pizza.
|
|
#16 |
|
En Som Trener
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Kan anbefale Atkins endulge caramel nut chew, det er akkurat som snickers det! Bare ikke lurt å spise flere enn to, selv om man har kosedag. :Promp:
|
|
#17 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg skal til USA i april neste år, spørs om ikke jeg må ha med en egen koffert til lavkarboshopping. |
|
|
|
|
#18 |
|
Trøtt
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?I går var det to kokte egg til frokost, salat med diverse salater, tomat, agurk, tunfisk og cottage cheese til lunsj, tacosalat til middag.
|
|
#19 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Eggerøre av 1 1/2 egg + stekte champignoner. Spekeskinke og cherrytomater.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 29-09-09 kl 14:15. |
|
|
|
|
#20 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Havregrøt med cc og litt bringebær Sist redigert av gnuri : 30-09-09 kl 00:26. |
|
|
![]() |
|
|