|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?For den nybakte toåringen går det forresten i Ludde-bøkene og Tassen, samt Kari Grossmann sine pekebøker. Tredje runden med uttallige gjennomlesninger av disse bøkene er ikke like festlig som første |
|
|
|
|
#4 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg har gått berserk i dikthylla i bokhandelen i dag. Vi har den store dikt- og regleboka fra før, men det er litt kjekt å ha de "originale" bøkene til Hagerup og Bjerke også. Og så havnet Olav H Hauge i posen, det er mye der som passer for litjtausa, selv om hun ikke oppfatter alle finessene.
Litjtausa 06. Lille skatt 07 Sist redigert av gajamor : 17-06-11 kl 16:58. |
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Sjuåringen min er på Harry Potter-kjøret. Nå leser vi bok nummer fire. Veldig spennende, og han lever seg jo helt inn i det. |
|
|
|
|
#6 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Om dagen leser vi om Per Pusling. Fenger både 6 og 8-åringen.
|
|
#7 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg er lykkelig over at Albert Åberg er sånn en fin og bra fyr, for akkurat nå virker det som om vi aldri kommer over ham
|
|
#8 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Bok nummer fire om Hotell den gylne kløne. |
|
|
|
|
#9 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser den store hvite boken med samlede eventyr om "Mormor og de åtte ungene".
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?"Sølvbåt og stjernevind" Den nye barnediktboka. Per Olav Kaldestad og Hanne Bramness(red.) |
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Er den mer språklig avansert enn de forrige? Vi stoppet etter Azkaban. Hadde lovet dem Ildbegeret, men ble frarådet det på biblioteket. Ikke at de kjenner mine unger, men... |
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har lest alle for guttungen i løpet av det siste året, altså fra 8 til 9 år, og jeg tror han har skjønt det aller meste.
|
|
#15 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?for minsten leses det hakkebakke skogen.
|
|
#16 |
|
trøtt
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi kommer liksom aldri av Roald Dahl-kjøret, men det er jo heldigvis til stor glede for både mor og barn.
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Nei, det vil jeg ikke si, men den er mye skumlere og langt mørkere enn de tidligere. |
|
|
|
|
#18 |
|
villende
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi er nesten ferdig med Georgs magiske medisin og har begynt på den første Harry Potter boken. Treåringen insisterer på at jeg skal lese Ronja Røverdatter, selv om jeg mener den går over hodet på henne. Men lese den, det skal hun. |
|
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Etter at jeg leste her inne at "alle" 2005-barna hadde lest Harry Potter forlengst, så er vi nå i gang med den første boka.
|
|
|
#20 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå er det bare Ludde som gjelder.
![]() |
|
|