|
|
|
|
#1 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Den lånte jeg på biblioteket i går, og det var visst populært. De hadde lest den i barnehagen.
|
|
#2 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg og 3,5 åringen har nettopp satt i gang med Ruffen etter å ha lest Kardemomme By fra perm til perm 118 ganger. |
|
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har akkurat begynt på den første Guro-boken til lillesøster (seks om 3 uker). Før det leste vi Den store boken om Knerten.
|
|
#4 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi holder på med den andre Guroboka. Både Storebror (5 år) og Storesøster (3 år) følger ivrig med.
|
|
|
#5 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Storesøster leser Røvet av vikinger, som var en av mine favoritter da jeg var ung lesehest. |
|
|
|
|
#6 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser en gammel(1952) Lassie bok |
|
|
|
|
#7 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Dummedagen leses for 5-åringen. |
|
|
|
|
#8 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har nettopp avsluttet Den store boka om Knerten og er godt inni Guro
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Bukkene Bruse på badeland var jo riktig fornøyelig.
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Annenhver kveld Prins Caspian og annenhver kveld Helter og monstre på himmelhvelvingen 3. :demokratisk:
Prima (0503) et Secunda (0505) Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober. (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 15-05-10 kl 09:07. |
|
|
|
|
#12 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Faren og jeg slåss om å lese Charlie og Sjokoladefabrikken. Han prøver å nekte meg, men jeg snikleste i kveld, uten at faren vet det.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå leser vi Heksene. Fantastisk! |
|
|
|
|
#14 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Hakkebakkeskogen fenger ikke helt her, så etter å ha sett at Bukkene bruse på badeland er en Rørvik bok så har vi nå bestilt den på biblioteket
|
|
|
#15 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?"I Morgentåkedalen" og "Ruffen" har vært lesestoff de to siste dagene.
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Vi held også på med denne no. Den er meir skummel enn eg hugsa den, så 5-åringen er litt sånn:
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Hodja fra Pjort og Vesle Virgil er de to siste bøkene her - den første var det pappaen som leste høyt, den andre har han lest selv (flere ganger, mistenker jeg).
![]() |
|
|