Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Min mor blir 60

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 20:15   #1
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min mor blir 60

hva gir man ei dame som blir 60, som har alt?

Pris: 1500-2000,-

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:17   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min mor blir 60

Har hun hage og er glad i hage? Moren min ønsket seg nemlig hagebenk, hageskulptur og vannfontene i 60-årsgave.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:19   #3
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min mor blir 60

Elisabet: godt forslag, men nei, ikke særs glad i hage.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:21   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.922
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min mor blir 60

Vi lurte på det samme for ett år siden. Gaven ble et famileportrett av barna hennes med barnebarn. Det satte hun utrolig pris på. Vi forstørret det opp i 50x60 eller noe i den duren.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:26   #5
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min mor blir 60

Spør etter ei ønskeliste.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:28   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min mor blir 60

Opplevelser? Teater eller et show, om hun bor litt unna storbyen; kanskje med en overnatting på hotell? Går jo an å spleise med flere i familien.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:36   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min mor blir 60

Søsteren min og jeg spleiset på en skikkelig fin ny sykkel
Vår mor ble veldig glad for den gaven.


Da hun ble 50 "kidnappet" vi henne på formiddagen. Full dag med hudpleie,hårbehandling, sminke og middag etterpå.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:43   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min mor blir 60

Til muttern kjøpte vi armebånd, hun ble kjempeglad. Hun er et smykkemenneske.

Men hva med en middag og teaterbiletter?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:46   #9
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.329
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Min mor blir 60

Fotobok?
Jeg lager det til min mor som blir 60 i høst. Skannet masse bilder. Lånt bilder av henne (og foreldrene hennes) som barn, tenåring, nygift osv. Så bilder av meg og min bror som babyer og ungdom. og barnebarna de siste 10 årene...

Prisen blir vel 5-600 kr, men mange timer arbeid i tillegg. (kan sikkert gjøres enklere enn jeg gjør...) Jeg tror hun kommer til å sette VELDIG pris på den.

Ellers er jeg enig i mange av forslagene. 60 åringer har jo det meste av materielle ting....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 20:46   #10
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min mor blir 60

Tandemhopp (fallskjerm) Det fikk min mor i 50 års gave

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 16:46   #11
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min mor blir 60

Takk for mange gode forslag

Nytt spørsmål: Hvor mye pleier man som barn av jubilanten å gi. På denne gaven kommer min bror, meg selv, min mann og våre to barn å være med.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 18:21   #12
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.825
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min mor blir 60

Hvor mye man gir på en presang slik vil da være helt individuelt fra familie til familie, avhengig av den enkeltes økonomi skulle jeg tro? Vi har pleid å gi for 1500 - 2000 til slike runde dager.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 18:25   #13
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min mor blir 60

Jeg synes summen høres fin ut jeg. Kommer jo litt an på hva dere ender med å kjøpe også. Om dere finner noe som er perfekt til f.eks. 2500 så tenker jeg at det er OK om dere har råd til det, men om det er noe som er perfekt til 1500 så betyr ikke det at man må kjøpe for 1000 til.

Vi har gitt til svigers sine 60-årsdager:
frakk til svigerfar, omtrent 1200
en flott litt pen strikkejakke i svigermor sin stil, drøy tusenlapp den ogå. Dette var bare fra vår familie.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 18:42   #14
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.905
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min mor blir 60

Tilskudd til reise?
Reisegavekort?
Spabehandling?
God mat og drikke?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 18:46   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Min mor blir 60

Jeg håper jeg får reise når det blir min tur.

  Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 19:48   #16
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.969
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min mor blir 60

Spabehandling er bankers hos mange.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no