|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Likte du å gå gravid? | |||
JA! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 39,15% |
Greit nok det ja. |
40 | 15,50% |
Tja, likte og likte... |
34 | 13,18% |
NEI! |
59 | 22,87% |
Njaei...vet ikke helt |
18 | 6,98% |
Dustepoll! |
6 | 2,33% |
Deltakere: 258. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?NEI! Fikk en forferdelig svangerskaps depresjon som nesten tok livet av meg. Ønsket bare at enten jeg eller fosteret skulle dø under hele graviditeten bortsett fra de første 8 ukene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?
![]() |
#84 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg har noe blandede følelser rundt dette å gå gravid. På den ene siden så storkoste jeg meg med den voksende magen, det å kjenne liv, og hele følelsen av det å bære på nytt liv. Den mindre trivelige delen av det var at jeg ikke kunne røre meg noe særlig uten å ha store smerter fra ryggen og ned i bena (isjas), kvalme, og redsel for prematurfødsel.
![]() |
![]() |
#85 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?De to svangeskapene jeg har vært igjennom har vært de to verste periodene i mitt liv. Fylt av kvalme, angst og et smertehelvete uten like. Så et klart og rungende nei fra meg. Det ble fine unger ut av det da, det er bra. Men aldri mer.
![]() |
#86 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Ja,jeg likte å gå gravid,men så hadde jeg ingen plager i svangerskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Ja. Selve graviditeten likte jeg veldig godt. Det jeg derimot ikke likte var at jeg nesten ikke hadde immunforsvar og var sykmeldt 1 uke i slengen hver måned omtrent.
![]() |
#89 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg trives stort sett å gå gravid. Dersom man ser bort i fra kvalmen i første trimester, samt litt pust og pes i tredje.
![]() |
#90 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Njaei. Jeg syntes igrunn' det var litt kjedelig..
![]() |
#91 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Likte du å gå gravid?
Ja, det er jo det: Kroppen fungerer min fungerer langt bedre og lettere uten en gravidmage enn med, selv om jeg har hatt enkle graviditeter.
Jeg kjenner meg så igjen, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Både og. Jeg var UFBer og det satte veldig preg på psyken. Det og mye annet styr fra leger og jordmødre fordi jeg ble satt i risikopasientbåsen. Men det var samtidig helt fantastisk å få oppleve det. Fortsatt savner jeg følelsen av å kjenne ungen bevege seg inne i magen, og jeg savner også det at det endelig var greit å ha en stor mage. Med minsten hadde jeg en veldig fødselsangt og truende prematur fødsel, så de siste ukene med han var vonde.
![]() |
#93 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Tja. Den første graviditeten var helt fantastisk, har aldri følt meg bedre. Andre gangen var slitsom, og helt annerledes enn første gang.
![]() |
#94 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Med Maja var det NEI NEI NEI fram til uke 34. Etter det var det mer type: Likte og likte...
![]() |
#96 |
Borte
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg likte det da jeg gikk med Vesla for syv år siden, men nå hater jeg det.
![]() |
#97 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Nei. Det å være gravid er oppskrytt synes jeg.
![]() |
#98 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg har noen forferdelige rååsa briller på når det gjelder graviditet. Jeg er ikke særlig romantisk anlagt, men er nok svært gravidromantisk. Samtidig så har jeg mine normale svangerskapsplager.
![]() |
#99 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg likte veldig godt å være gravid, og kunne gjerne vært gravid flere ganger om vi skulle hatt flere barn. Nå skal det sies at minstemann blitt over 4 år, så jeg tror nok jeg har fortrengt både bekkenløsning, leggkramper og halsbrann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Ja. Jeg likte det aller best første gangen. Den to andre gangene og, men jeg var mer utålmodig fordi jeg visste hva som ventet meg. (Jeg liker å føde og.) En stor grunn til at jeg liker å gå gravid er at det er de eneste gangene jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut. Og så har jeg vært i god form alle tre svangerskapene. Jeg kunne fortsatt løpe til bussen, om enn saktere etter hvert som jeg fikk større mage. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|