|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørt
|
|
|
#2 |
|
nju nja njo
|
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtLifehouse – Disarray: http://open.spotify.com/track/6mVL16BzZdcnMAcxyOWPIZ
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtNy runde med Genius på en av dagens favoritter ga med mange godlåter. Siden dette er på iPhone har jeg desverre ikke Spotify-linker, men her er det noen godlåter: (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#5 |
|
geskjeftig
|
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtJeg må, som alltid i sånne tråder, reklamere for søte og rare Múm: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#6 |
|
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørt...
Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 19:24. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtApocalypica feat. Ville Valo & Lauri Ylonen - Bittersweet: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#8 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtLuftslottet: Takk for introduksjon av islandske Múm. Minner om min kjære Stina Nordenstam.
|
|
|
|
#9 |
|
geskjeftig
|
Jeg er ivrig misjonær.
|
|
|
#10 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtMen hvor ble det av "Snusleppkailln"? Finner den ikke...Med Hans Rotmo... Alle jentene mine synger den så det ljoooomer
|
|
|
#11 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtSavage Rose - A girl I knew (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtFørst? Spotify? :skrape: Kan noen fortelle meg hva det er? (Kilde: youtube.com) Fant den bare med Skjønnheten og udyret video. Har ikke sett filmen, har de brukt den der? Og en versjon av Elvis Costello sin Allison (Kilde: (Kilde: youtube.com) Orginalen kan forresten anbefales den også. ![]() (Hvordan får jeg til å legge inn linken slik at den spilles av direkte i innlegget? ) Sist redigert av Libra : 31-08-09 kl 00:51. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtLitt tango: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#15 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtÅh, jeg simpelthen elsker Gotan Project! Fantastisk deilig låt.
|
|
|
|
#16 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtGlitrende musik å gaule og synge etter: Øsekara! Vet ikke om de har noe ute på youtube, men jeg hadde vel ikke klart å linke til det om det sto om livet uansett!
|
|
|
#17 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Ja! Og de var til og med blide!
|
|
|
#19 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtÅåååå! Har jeg kommet til "nymusikkhimmelen" ?? (Kilde: youtube.com) God gammel slager (Kilde: (Kilde: youtube.com) (Kilde: (Kilde: (Kilde: youtube.com) )
doing the dishes while doing the dishes Sist redigert av zeppelin : 01-09-09 kl 20:49. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtK's Choice - Not an addict; (Kilde: youtube.com)
|
![]() |
| Emneord |
| spotify |
|
|