Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Sider som låser seg på nett ...

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 20:53   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sider som låser seg på nett ...

Har kjøpt ny data ...
Noen ganger når jeg går inn på hotmail, så låser hele vinduet seg og jeg må slå av maskinen for å kunne lukke siden. Dette skjer hovedsakelig på hotmail, når jeg er inne på oversikten over mine mailer...(et par ganger på facebook også...)
Jeg kan åpne et nytt vindu, som da virker vanlig. Men; går jeg inn på hotmail så blir dette nye vinduet også låst...

Noen som vet hva dette kan være? Bør jeg reklamere på maskinen, eller har dette kun med nett å gjøre...? Håper noen kan litt om dette..

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 20:56   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sider som låser seg på nett...

Har du Vista? Var borti i det samme her om dagen med en annen sin PC og da hjalp det å kjøre Windows Update og oppdatere Internet Explorer.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:23   #3
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sider som låser seg på nett...

Jeg bytta fra IE til FIREFOX å har ikke hatt det problemet siden.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no