Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Flerbruksbil, 7 seter og maks 150.000

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-09, 14:54   #21
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flerbruksbil, 7 seter og maks 150.000

Jeg gir meg Jeg tror kanskje jeg har tenkt feil.
Det er 1,6 liter, men 109 hk vi har, ikke 90 hk.

Jeg er ikke så veldig inne på bilmotorer, men har prøvd å høre litt etter når mannen har pratet med meg om det.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 14:57   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flerbruksbil, 7 seter og maks 150.000

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Touran blir ikke for liten når man skal ha tre unger og bagasje altså?

Vi har touran, tre unger med barneseter, vogn og bagasje. Går helt fint.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 15:09   #23
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flerbruksbil, 7 seter og maks 150.000

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vi har touran, tre unger med barneseter, vogn og bagasje. Går helt fint.

Ja, samme her - godt med plass. Vi snakket tidligere om å kjøpe takboks, men har vel så langt ikke egentlig sett behovet... Er jaggu en del bagasje man har hatt med seg på en del av turene. Såklart, som 7-seter, altså sete nr 6 og 7 slått opp, er det ikke mye plass til overs.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 15:52   #24
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Flerbruksbil, 7 seter og maks 150.000

307 ville jeg hvertfall styrt unna. Vi har en og det er liiten plass i den forhold til Vovlo V70-en vi også har. Annet enn det, så har jeg ikke peil. Lykke til!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 16:08   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flerbruksbil, 7 seter og maks 150.000

Denne da?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18344896

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 16:19   #26
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flerbruksbil, 7 seter og maks 150.000

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Denne da?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18344896

Blir vel billigere enn det man kan finne en Touran for, men samtidig langt kjipere i interiøret, dårligere kjøreegenskaper og på det jevne dårligere teknisk.

Her også tror jeg nok man kan få en del nyere bil med lavere kilometer om man går for bensinmodellen, men samtidig blir det i praksis noe slappere. Men hvorvidt det er viktig kommer an på bruksmønster.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 08:39   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.845
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flerbruksbil, 7 seter og maks 150.000

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Blir vel billigere enn det man kan finne en Touran for, men samtidig langt kjipere i interiøret, dårligere kjøreegenskaper og på det jevne dårligere teknisk.

Interiøret bryr jeg meg mindre om, kjenner jeg. Vi har dog noen venner som har slitt med sine Zafiraer og er litt skeptiske pga det, men vi har jo vært fornøyde med Opel før. Bilen vi skal bytte ut er forresten en Ford Mondeo.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no