Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken togbane?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-09, 14:15   #41
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken togbane?

Opprinnelig lagt inn av Milzit, her.

Og vi nevner butikker i fleng som...? Jeg har kontaktet Matell Norge og de importerer ikke Geotrax til Norge mer. Ekstraleker i Sandvika hadde vist noe, jeg skal høre med de.

Tråden er 2,5 år gammel da, så det er jo ikke utenkelig at noe har skjedd på forhandlerfronten siden tråden var aktuell og at det er derfor du ikke finner Geotrax lenger?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 14:17   #42
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken togbane?

Hvis det er av historisk interesse kan jeg fortelle at vi gikk for Duplo-tog. Jeg husker ikke helt hvorfor det ble slik, men det skulle ikke forundre meg om mannen gikk over hodet på meg og gikk til innkjøp uten å konferere med meg først.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 15:12   #43
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Hvilken togbane?

Har blanding vi. En del Brio, litt fra biltema, Ikea osv. Startet med ett togsett som man kan få som vervepremie i Bokklubbene. Billig og masse deler, kvalitet er nok ikke langt unna Brio

Og så nå at tråden var gammel ....

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 16:08   #44
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: Hvilken togbane?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Kanskje ikke utstyr, men skitt au.
Jeg har lyst å begynne å samle på et togbanesett til lillegutt, snart 1 år.
Hvilken togbane er best: Brio eller Duplo? Hvilken har mest add-ons og gadgets?
Det bør være elektrisk, iallefall ha muligheten til å bruke motoriserte tog.

Er det evt. noen andre sett jeg burde ha sett på?

Brio er klassisk og varer i generasjoner! Ellers så har forresten biltema liknende togbane som passer i brio sine skinner

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 16:16   #45
Milzit
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 4
Milzit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken togbane?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Tråden er 2,5 år gammel da, så det er jo ikke utenkelig at noe har skjedd på forhandlerfronten siden tråden var aktuell og at det er derfor du ikke finner Geotrax lenger?

Meldingen om at disse ble solgt i butikker her i Norge var ikke 2,5 år gammel, men ifra juni 2009...

Milzit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no