Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Twist-byttesirkel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-06, 22:01   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twist-byttesirkel

Jeg karrer alltid til meg følgende biter (rekkefølgen er uviktig):
Daim
Nougat crisp
Golden toffee
Chocolate toffee
Caramel

Disse bytter jeg gjerne bort med en av de ovennevnte bitene, men spiser dem hvis de er igjen:
Marsipan
Toblerone
Cocos
Banan

Og disse får du gratis, da de kun regnes som nødsjokolade:
Nøtti
Pearl Nut
Japp

Og denne får du ikke i meg (men Mannen har spist dem før problemstillingen blir aktuell):
Lakris

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:17   #2
Polkadot
Passiv

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Hva for slags tråd er dette? Bare forteller dere hverandre hva dere liker/ikke liker i twist-posen, eller virkelig bytter dere twisten dere i mellom?

For nå ble jeg faktisk fristet til å kjøpe en pakke twist og jeg ser at jeg lett skal kunne få byttet bort de jeg ikke liker og få noen jeg liker igjen

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 08:48   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Hva for slags tråd er dette? Bare forteller dere hverandre hva dere liker/ikke liker i twist-posen, eller virkelig bytter dere twisten dere i mellom?

For nå ble jeg faktisk fristet til å kjøpe en pakke twist og jeg ser at jeg lett skal kunne få byttet bort de jeg ikke liker og få noen jeg liker igjen

For å få være med må du iallefall kjøpe en pose og vite hva du snakker om

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:26   #4
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Egentlig vil jeg bare ha:

Dajm
Japp
Lakris

Hvor ble det av sjokolade med mint !!!

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 16:42   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Egentlig vil jeg bare ha:

Dajm
Japp
Lakris

Hvor ble det av sjokolade med mint !!!

Du blir ikke invitert til meg på Twist i alle fall!

Du har god smak Jessica, så vi kunne kanskje dele en STOR eske After Eight???

Gammel 01-01-07, 17:27   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, twistkompatibilitet er et av mine yndlingstema.

I høyst prioritert rekkefølge:

Ja-biter
Marsipan
Banan
Daim
Lakris
Toblerone
Pearl Nut

Tja-biter
Cocos
Nougat crisp
Caramel
Chocolate toffee
Golden toffee

Nei-biter
Japp
Nøtti

Mannen og jeg deler lykkelig en pose twist.

Gammel 01-01-07, 17:32   #7
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zol, du er kul!

I en drømmeverden hvor jeg er 25 kg lettere og kanskje kan spise litt twist ville jeg spist

Toblerone
Daim
Nougat crisp
Nøtti
Pearl Nut
Golden toffee
Lakris
Chocolate toffee

Uspist, helt til sjokoladenøden tar meg:
Caramel
Japp

Uspist:
Cocos
Banan
Marsipan

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:18   #8
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Først spiser jeg:

Toblerone
Japp
Daim
Nougat crisp
Golden toffee
Chocolate toffee
Caramel

Disse blir liggende litt lenger:

Lakris
Cocos
Banan

Disse blir liggende igjen: kan sendes i posten!

Pearl Nut
Marsipan
Nøtti

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:33   #9
Andromeda
Nybegynner

Andromeda sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Andromeda er litt kul
Standard

Jeg er ny her, så dette blir mitt andre innlegg.

Men selvsagt har også jeg meninger om dette:

Favoritt
Lakris (spiser alle jeg kommer over)

Greie nok
Chocolate toffee
Caramel
Japp
Golden toffee

I nødens stund
Toblerone
Nougat crisp
Banan (den var bedre før)

Rører ikke
Marsipan
Nøtti
Cocos

Kjenner ikke
Pearl Nut

Savner
Kaffe
Jordbær

Andromeda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 22:29   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner også jordbær. Veldig. Og så sånt gult rør med bruspulver med lakrispinne oppi. Nå var ikke det twist, men likevel.

Gammel 03-01-07, 00:02   #11
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Nå ryddet jeg i restene av julegodten. Ikke mindre enn 23 chocolade toffee ligger igjen i skåla. Resten har forsvunnet på mystisk vis. Noen som vil ha?

Min ja liste blir:
banan (den er min, men den skulle vært rund og med annen innpakning.)
marsipan
den med karamell og nøtt (hva heter den)
daim
lakris

Spiser hvis det er noen igjen:
toblerone
karamell
pearl nut

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 10:24   #12
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Visste dere at i den bittelille Freiabutikken på Karl Johan får man kjøpt Twist i løsvekt? Det går altså an å kjøpe en hel pose med favorittbiter.

Tar de innbytte der?

Jeg har begynt et nytt og bedre liv med snoprestriksjoner. 2 dager har gått bra, så får vi se videre... Jeg sitter her og leser om sjokolade og slevjer nesten....

Ok, over til lista:

Disse går først:
Toblerone
Daim
Lakris
Cocos
Japp
Nougat crisp

Spises, men er ikke favoritter:

Marsipan (litt usikker på hvor denne skulle være. Spiser den, liker den, men gir den gjerne bort.)
Chocolate toffee
Golden toffee

Klarer meg uten:
Nøtti
Banan
Caramel

Ukjent:

Pearl Nut (Er det den som ser ut som en fjelltopp med snø på?)

Om lakris er favoritten, så selges det poser med kick i små biter (og hver enkelt er pakket i papir). Lurer på om ikke det er samme som twistlakrisen?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 14:30   #13
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nå ryddet jeg i restene av julegodten. Ikke mindre enn 23 chocolade toffee ligger igjen i skåla. Resten har forsvunnet på mystisk vis.

Er det mulig? Det er min ubestridte favoritt.

Jeg er godtemonster og spiser alt som ikke har nøtter/ nougat i seg. Kokosen liker jeg visst ikke så godt.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 15:49   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nå ryddet jeg i restene av julegodten. Ikke mindre enn 23 chocolade toffee ligger igjen i skåla. Resten har forsvunnet på mystisk vis. Noen som vil ha?

Ærru gæærn?!!

Den er jo NYDELIG !!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 20:48   #15
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Den twistposen som er naa bryr jeg meg ikke nok om til aa gidde aa lage en rekke en gang, men maa bare faa slenge meg paa hylekoret om aa faa tilbake jordbaer og aprikos. Naar det gjelder aprikos, saa maa det ikke vaere den forrige, men den runde seige. Jordbaer kan jeg ikke huske aa ha smakt, men den ville helt sikkert blitt en favoritt. Hvis ikke de har belagt den med ekkel veldig moerk sjokjolade da.

Gammel 04-01-07, 20:57   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hvor er jordbær

Jeg spiser:

Daim
Japp
Chocolate toffee
Lakris
Toblerone
Banan

Sender resten videre:

Golden toffee
Marsipan
Nøtti
Cocos
Pearl Nut
Caramel
Nougat crisp

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 14:40   #17
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Favoritter:
Lakris
Toblerone
Banan

Helt OK:
Japp
Pearl Nut
Marsipan
Daim
Nougat crisp

Æsj:
Chocolate toffee
Golden toffee
Nøtti
Cocos
Caramel

Savner:
Jordbær
Aprikos

Gammel 05-01-07, 20:13   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LItt av en ny idé faktisk! Her er min rekkefølge:
Nøtti
Cocos
Caramel
Banan
Toblerone
Japp
Nougat crisp
Daim
Golden toffee
Chocolate toffee
Marsipan

Lakris- spiser jeg kun om jeg er desperat

Pearl Nut- litt usikker på denne, men er det den som ser ut som et fjell? Denne er kvalm. Det ser ut som de har feid gulvet, fått med seg en ostepop og noen hyblekaniner som de har dyppet i sjokolade...

Gammel 05-01-07, 20:50   #19
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kaija; jeg melder meg gjerne til noen av de chocolate toffeene, de er jo best!!
Jeg kjøpte en Twist før jul, men ble grisesur over at min favorittbit engelsk toffee er borte Den varte jo sååå lenge. Den var min nummer 1, med sjokoladetoffee på 2. og marsipan på 3.
Men jeg kjøper sjelden Twist selv, så den har kanskje vært borte lenge

Ja takk!
Marsipan
Chocolate toffee

Av mangel på de beste:
Toblerone (men jeg liker best den i mørk utgave som kjøpes på taxfree)
Nøtti
Cocos
Japp

Tjaaa, men "må ha sjokkis":
Golden toffee
Lakris
Daim

Helst ikke:
Nougat crisp
Caramel

Fysj og føy:
Banan

Vet ikke hva er:
Pearl Nut

Gammel 26-12-07, 23:33   #20
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg drar frem denne for å tipse de det måtte angå om at posene i år er stappfulle av Nougat crisp (æsj) - og for å spørre om hva i alledager som har skjedd med Golden toffee!?? De er jo seige og harde, slett ikke myke og fantastiske som i fjor. Burde vært omdøpt til Rusty toffee

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.