|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?
Skrotboller er sånne boller hvor det samler seg alt mulig av smågreier, kvitteringer, en spiker, en legokloss, en knapp og småpenger. Trodde alle (bortsett fra oss selvfølgelig
![]() |
#62 |
kamerat
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Vi har skrotboller så det forslår. (Jeg er oppdratt til å kalle dem «fruktfat».) Tror jeg må lære Esmes skrotbollehistorie.
![]() |
#63 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Skrotbolle i gangen, skrotkurv*4 på stua (!)(en liten i hver bokhylle - og så har ungene en stor "skrotkurv" hver her nede), en skrotkurv på kjøkkenet. For ikke å snakke om vår offisielle rot-skuff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Jeg er eegentlig ett rotehue, så for at ikke venner skal tilkalle barnevernet, måtte jeg ta tak i meg selv, og lære.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Ryddig er ryddig, da må det ikke være noen rot rundt om. Alle rommene er rene og ryddige. Sist redigert av siljemoren : 30-06-11 kl 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Jeg har det sjeldent "ryddig", men alltid rent
![]() |
#69 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Hos oss er det ryddig når alt er på sin plass. Dvs. at bordene på stua og kjøkkenbenkene er shinet, lekene til lillebror er i kurva, pulten og kommoden er ryddig. I tillegg må sko og jakker være på sin plass i gangen, og badet må være rent. Og, alle gulv må være støvsuget.
![]() |
#70 |
villende
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Tja, jeg har det vel egentlig aldri ryddig nok. Siden mannen og jeg har en tendens til å lage bunker. (Vi har dessuten en skrotkurv i gangen som jeg rydder i med jevne mellomrom.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|