Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Bake it-easy

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-09, 20:25   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bake it-easy


Jeg har denne formen. Liker den kjempegodt når jeg skal lage ostekake (kaker som ikke skal stekes/heve under steking om ikke annet)

Nå skal jeg bake en mandelbunn (med bakepulver i) og lurer på om denne da kan brukes?
Jeg står enten på å bruke denne (som har riktig str) eller en springform som er 26" (mot 24" som bake it easy er)
Vil formen fungere som en vanlig springform tror dere? Eller vil fatet gjøre at det ikke blir like varmt

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 20:26   #2
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bake it-easy

Den har fungert helt fint når jeg har brukt den som vanlig springform iallefall.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 20:27   #3
valborg
Superaktiv
 
valborg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 345
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Sv: Bake it-easy

Jeg bruker den til alt jeg. Går fint med steke/heve også!

__________________
02, 04, 08
valborg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 20:28   #4
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Bake it-easy

Jeg har brukt denne formen til mange forskjellige typer kaker.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 20:40   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bake it-easy

Nydelig! Da setter jeg i gang med bakinga sporenstreks

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 21:26   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bake it-easy

Jeg synes at kaker i ovn er vanskelige å få til med denne formen, de blir fort ustekte i midten under.

Men ikke hør på meg, jeg er en katastrofe på kjøkkenet, så det eneste jeg egentlig klarer, både med denne og en vanlig springform, er å lage ostekake.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no